"Stream"

3.1K 158 143
                                    

~POV TOMMY~

Zauważyłem y/n. Podbiegłem do niej mówiąc cześć. Odpowiedziała mi tym samym. Zapytałem się jej czy może ze mną pójść do mojego domu, jak mieliśmy robić stream. Zgodziła się. Cieszyłem się bardzo. Nie wiem czy dobrze, że tego nie zauważyła. Szliśmy do mojego domu. Rozmawialiśmy co będziemy robić na streamie. Byliśmy już przy drzwiach. Otworzyłem drzwi y/n. Niższa dziewczyna zaśmiała się. Kochałem jej śmiech, charakter i wygląd. BYŁA DLA MNIE IDEAŁEM. Zarumieniłem się. Powiedziałem y/n, że muszę iść do łazienki. Poszedłem do wcześniej wymienionego pomieszczenia. Przemyłem twarz wodą, nic nie dało. Patrzyłem na siebie w lustro. Miałem na twarzy wielkiego buraka. Zacząłem pić wodę. Dopiero wtedy pomogło. Wyszłem z łazienki. Poszedłem szukać y/n. Była w salonie, robiła coś w telefonie. Powiedziałem jej, żebyśmy poszli do mojego pokoju. Gdy już tam byliśmy, włączyłem komputer, a potem przygotowałem wszystko do streama. Y/n siedziała na moim łóżku. Dalej coś robiła na telefonie. Kurde czemu ona tak słodko wygląda?! Zobaczyłem na godzine. Była już 20;57. Powiedziałem y/n żeby się przygotowała. Zrobiła to szybko, chyba szybciej niż ja bo tylko 3 minuty. Włączyłem stream. Już po paru sekundach było ponad 120 tysięcy osób. To nie był jakiś rekord. Przywitałem się z widzami, y/n też tylko że była jakaś nie śmiała. Też się bałem jak robiłem swojego 1 streama. Grałem w Dream SMP. Byli tam Tubbo, Philza, Dream, Sapnap i Awsomedude. Nie rozmawiałem z nimi na VC. Ale na czacie pisałem Dreamowi żeby dodał y/n na nasz serwer. Wiadomo, że tego nie zrobił. Uda mi się kiedyś dodać y/n na Dream smp. Obiecuje jej to! Podczas streama na czacie były takie wiadomości jak: Kto to? Czy to moja dziewczyna? Mówiłem widzom, że dopiero się znamy 2 dni. Y/n mówiła to samo. Nawet dostawałem donejty, z tymi pytaniami.

------------------------------------------

TIME SKIP

Zakończyłem streama. Była teraz godzina 1 w nocy. Chciałem się zapytać y/n czy ją odprowadzić do domu. Huh? Aha ona zasnęła... I to jeszcze na moim łóżku. Gdzie ja teraz będę spać? Kanapa w życiu, a innego łóżka nie mam. C-czyli muszę spać z nią. Uuuh.. Będę musiał jakoś przeżyć. Ciągle miałem myśl w głowie: BĘDĘ SPAĆ Z DZIEWCZYNĄ CO MI SIĘ PODOBA.

ZAWIESZONE ~Więcej niż przyjaciele~ Tommyinnit x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz