2✨

438 28 14
                                    





"Abi!Abii hadi uyan kahvaltı hazır!!"Taeha'nın sesi neredeyse tüm koridorda yankılanıyordu ve Taehyung'un bunu duymaması imkansızdı.

"Geliyorum!"sırf bu zulüm bitsin diye onu onaylamış ardından büyük siyah daire yatağında bir o tarafa bir bu tarafa dönmüş kendine gelmeye çalışmıştı.

Odasının hasretini çekiyordu,gittiğinden beri en çok burayı özlediğini fark etmişti.

Annesi kapıyı kilitlemişti ve hala burası aynıydı sadece arada odayı temizlemek ve tozunu almak için girildiğini biliyordu.

Odasını gitmeden kendisi dizayn etmişti,duvarları siyah parkeleri gri ve tüm mobilyaları beyazdı yatağı dışında.

Odaya girildiği an hemen önünde bulunan kocaman camlar ve gözüken büyük balkonu,iki yana açılan beyaz tül ve siyah kalın perdesi ardından camın önündeki daire yatağı ve onun karşısındaki kitaplığı kapıdan soluna döndüğünde gözüken minik bir koridor ve koridorun başında bulunan banyo sonra da sonunda bulunan giyinme odası ve koridora girmeden bulunan büyük köşeli çalışma masası.

Evet her bir detayı özlemişti,odasını şöyle gözden geçirdikten sonra ayağa kalkmış ve banyoya yüzünü yıkamaya gitmişti.













"Taeha abin yeterince yorgun,tatil yapmaya dinlenmeye geliyor buraya ve sen daha geldiğinin üçüncü günü hemen gece club'a gidebilir miyiz diye soruyorsun."kahvaltı masasında yemek yenilirken Taeha'nın sorusuyla evin hanımı biraz gerilmişti.

"Anne sorun edilecek bir şey yok,evet tatile geldim ama kardeşimle de zaman geçireceğim tabiki lütfen böyle konuları problem yapmayın."Taehyung'un cümlesiyle Taeha içten gülümseyerek yanında oturan abisine uzandı ve yanağından öptü.

"Canım abim benim ya,beni tek anlayan bir sen varsın bir de Jeongguk gerçekten."Taehyung kız kardeşine gülümsedi ve yemeğine döndü.

"Taeha?"masadan yükselen ses ile herkes evin beyine baktı.

"Efendim babacığım."Taeha aynı ses tonunda konuşmaya devam ediyordu ama Taehyung konuşmanın sonunun iyi bitmeyeceğini hissediyordu.

"Neden sadece annenden izin alma gereği duyduğunu merak ediyorum."

"Haklısın baba özür dilerim,bir anlık seni unuttum ama merak etme sen eve dönmeden biz eve gelmiş oluruz."babası gözlerini kaçırdı ve tabağındaki salatayı ağzına attı.

"Bugün eve gelmeyeceğim."evin hanımı kocasına soru sorarcasına baktı.

"Gelecek hafta planım full,toplantı için görüşmeler ve hazırlıklar yapmamız lazım ayrıca üzgünüm ama Jeongguk'ta böyle bir yoğun dönemde sana club için eşlik edemez yoksa abinle ikiniz istediğiniz gibi gidip dönebilirsiniz."Taeha'nın gülüşü anında solmuştu,Taehyung hatta tüm masa biliyordu Taeha'nın kalabalık olarak club'a gitmek isteyeceğini hatta arkadaşlarını bile çağıracağını ve Jeongguksuz gitmek istemeyeceğini biliyorlardı.

Çünkü Taeha abisi ve arkadaşlarıyla takılmaya hasretti.

Hatta Taehyung dün gece kardeşinin bir arkadaşıyla telefon görüşmesini ve kendisini o kızla tanıştırmak istediğini duymuştu ve ne kadar istekli olduğunu o an anlamıştı,kendisi çabalayarak bir şeyler başarmak istiyordu.

passiflora • taeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin