Yarım saatlik yolculuğun ardından benzin istasyonunda mola verme gereği duydular.Kızlar topluca tuvalete giderken,erkekler arabanın benziniyle uğraştı.
"Taehyung markete gireceğim ister misiniz bir şeyler?"SeokJin'in lafıyla Taehyung bir şey gerekmiyor dercesine kafasını olumsuz anlamda salladı.
Jeongguk kendi arabasına yaslı diğerlerini beklerken Taehyung kardeşinin arabasına benzin yüklüyordu.
"Yardıma ihtiyacın var mı?"Jeongguk kimsenin yokluğunu fırsat bilmiş ve Taehyung'un yanına gelmişti.
"Hayır,bitti."elindekini tekrar yerine taktı ve arabaya binmeye gidiyordu ki Jeongguk engel oldu.
"O gün dediklerinde ciddisin sanmıştım ama sadece on dakika falan sürdü."tuttuğu bileğini bıraktı.
"O gün gayet ciddiydim ama asıl ciddi olmayan sen gibisin."alay ederek konuştu.
"Ne demek istiyorsun?Ben dediklerimde hala ciddiyim."alayına güldü.
"O yüzden mi kardeşimle öpüşerek beni kıskandırmaya çalışıyorsun?"
"Sadece ben yapmışım gibi konuşma ayrıca nişanlıyız farkındasındır ki bu yüzden beni öpmeye çalışması ve karşılık vermem gayet doğal."
"Aisha'da benim kız arkadaşım,hatırlatırım."
lafını bitirdikten sonra kimseye yakalanmadan kendi koltuğuna oturdu ve Jeongguk'un da kendi arabasına doğru gittiğini gördü,derin bir nefes verdi.Sinir olmuştu hem kendisine hisleri olduğunu söylemiş hem de kardeşiyle rol yapmayı sürdürmüştü.
Tamam birden bire kardeşinden ayrılmasını beklemiyordu ama en azından lafının arkasında durmasını bekliyordu.
Madem bir oyuna girdiler o zaman o da oynayacaktı ve devamı gelecekti.Arabaları ormanın kenarındaki yol kenarına park ettiler.
Herkes sırayla bagajdan malzemeleri aldı ve ormana doğru giriş yaptılar."Buraya cidden bayıldım,kesinlikle beş saat arabada oturmaya değdi."Taeha Aisha'nın koluna girerken konuştu.
"Araba da bir şeyler oldu mu?" Taeha Aisha'nın kulağına fısıldadı ama yanlarından geçen Jeongguk bunu rahatlıkla duydu.
"Öpüşmüş olabiliriz."Aisha heyecanını saklamaya çalışarak söyledi ve anında ikiside resmen içlerinden bağırdılar.
Jeongguk arkadan gelen üçlüde göz gezdirdi.
SeokJin kolunu Taehyung'un omzuna atmış yakın temas şakaları yapıyordu.
Jeongguk için zor geçecek gibiydi bu kamp.Uzun bir ormana dalıştan sonra güzel bir yer bulmuşlardı.
Çadırları kızlar kurmuş, erkeklerde ateş yakmak için odun toplamışlardı."Odun toplarken ne gördük tahmin edin kızlar."SeokJin diğerleri ateşi yakmaya çalışırken konuştu.
"Buranın biraz ilerisinde göl var ve bir tane musluk var üstüne içilebilir yazmışlar kaynağı temiz yazıyor ama bilmiyorum yani termoslarımız biterse diye söyledim pek uzak sayılmaz ama yalnız gitmeyin."kızlar onu onayladı.
"Teşekkür ederiz hyung,söylediğin iyi oldu."
Taehyung elleriyle iki çubuğu sürterek ateşi yakmaya çalışıyordu.
O sırada sallanan kahkülleri ve istemsizce büzülmüş alt dudağıyla çok şirin duruyordu.
"Bunu böyle üç ay yakamazsın."Jeongguk yanına geldi ve cebinden çakmak çıkarttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
passiflora • taegguk
FanficKim Taehyung yanlış kişiye aşık olmuştu.. Kız kardeşinin nişanlısına..