Taehyung yemek masasından kalktı,babasının dedikleri canını sıkmıştı ve kimseyi dinlemeden evden çıktı.Babasıyla hep problemli olmuşlardı ve herhangi bir lafında sinirleniyordu.
Yıllarca holdingin başına geçmesi için zorlamış, Taehyung kendi işini istediğini söylediğinde eziklemiş onu desteklememişti.
Şimdide olan olmuştu,holdingde çalışanlardan biri bir süreliğine izin almış ve babası onun yerine kendisinin geçmesini istemişti.
Evet belkide bu gayet normal bir istekti ama hayır, o kadar eziklemeden sonra yine aynı şey için zorlaması normal değildi.
Tek isteği minik bir ricaydı belki de içindeki o zincirler kopacaktı o minik bir sözle.
Baba sevgisine ihtiyacı vardı belki de....
______
"Ne?Bana mı geliyorsun?"
"Ne olduğunu anlatmazsan kapıyı açmam."
"Evet aynı dairedeyim hala,bina çürümedi merak etme."
"Tamam bekliyorum."
Birkaç dakika sonra çalan kapıyı açtı Johnny.
"Taehyung bu hal ne?"arkadaşının sorusunu umursamadan aynı soruyu yöneltti.
"Asıl senin bu halin ne?Taş olmanı beklemiyordum,sanırım yanlış yere gelmişim heykel bakmaya gelmemiştim ben."geri döneceği sırada arkadaşı bileğinden tutmuş ve içeri çekmişti onu.
"Ne taşı aynıyım ben."
"Yürü git kimi kandırıyorsun lisede bir boka benzemiyordun aradan sadece dört yıl geçti."
"Taehyung kendinin farkında mısın sen de bir boka benzemişsin."
"Karşılaştırabilirim."Johnny arkadaşının lafına ufak bir kahkaha attı ve onu içeriye doğru götürdü.
"Seni hangi rüzgar attı buraya?Tatil için mi geldin?"
"Evet,aklıma geldin tam az önce ve uğramak istedim."
"Kaç gündür buradasın?"
"Biliyor musun gerçekten sayıyordum ama hatırlamıyorum." Taehyung kanepeye attı kendini.
"Uzun süredir buradasın yani ama ben aklına yeni geliyorum öyle mi?"
"Amerika'ya döndüğünü düşünmüştüm ama şansımı denemek istedim."
"Ah keşke dönebilsem ama bilmiyorum biliyor musun ama benim okulum henüz bitmedi."
"Bir şeyler içer misin?"arkadaşının sorusuna uzun süre düşünerek yanıt verdi.
"Bugün şarap istiyorum."Johnny kahkaha attı.
"Yeşil çay sevdandan vazgeçmiş gibi görünüyorsun."
"Asla!Vazgeçmem,sadece moralim bozuk biraz ve kafamı dağıtmam lazım gibi."
"Şarapları hazırlıyorum,hemen ben gelince anlatacaksın her şeyi."
________
"Evden mi gitti?"Jeongguk,Taeha ile evlerinin bahçesinde buluşmuş Taeha'nın anlattıklarını dikkatle dinliyordu.
"Babam onu sinir etti ve aniden masadan kalkıp çıktı."
"Evi mi terk etti yani?"
"Sanmıyorum eşyaları hala evde ve bu sebepten dolayı gitmez herhalde bilmiyorum yarın gelip eşyalarını alırsa bittik ama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
passiflora • taegguk
FanfictionKim Taehyung yanlış kişiye aşık olmuştu.. Kız kardeşinin nişanlısına..