Gördüğü mesajla endişelendi ve direk SeokJin'i aradı."Alo?Bir problem mi var?"
"Korkuttun beni!"
"Tamam gelirim ama şu an değil,en geç yarın oradayım."
"SeokJin emin misin önemli bir şey olmadığından?"
"Tamam geceye doğru oradayım,görüşürüz."telefonu kapattı ve otele geldiğini farkedip arabayı durdurdu.
Telefonunu alıp arabadan indi ve valeye araba anahtarını verdi.
Lüks otele girdi ve direk kendini otelin restaurantına attı.
Ayırttığı yere oturduğunda Aisha'yı beklemeye başladı.
Yirmi dakika sonra gelen Aisha ile Taehyung ayağa kalktı ve özenli bir şekilde hazırlanmış kişinin sandalyesini çekti oturması için.
"Hoşgeldin."çok samimi olmayan bir gülücük sergilemiş ardından kendi yerine oturmuştu.
"Ben-"ikisi de aynı anda sözlerine başlayınca ikisi de sustu.
"Önce bayanlar."Taehyung'un lafıyla Aisha gülümsemiş ve cümlesine devam etmişti.
"Ben teşekkür edecektim sadece,bu akşam için."Aisha kendisine sordu sonra.
"Ben bir şey söylemek istiyordum."
"Ne hakkında?"
"İkimiz,daha doğrusu ilişkimiz mi demeliyim bilmiyorum."Aisha'nın yüzü endişelendiğini söylüyordu resmen.
"Şu an bunları konuşmasak."sanki Taehyung'un diyeceklerini anlamış gibi kısa kesmeye çalışmıştı.
Taehyung onun halini anladı ve söyleyeceklerinden vazgeçti,daha yeni gelmişlerdi zaten pat diye konuya girmesi kendi hatasıydı.
İstedikleri yemekleri sipariş vermişlerdi ve yemişlerdi saat gece on bire gelirken Taehyung ayaklandı.
"Teşekkür ederim bu akşam için."Aisha lafının ardından ayağa kalktı.
"Rica ederim."ikiside otelin restaurantından çıkarlarken yolları ayrıldı.
"Nereye gidiyorsun?"Aisha'nın sorusu üzerine Taehyung ona baktı.
"Sen nereye gidiyorsun?"
"Beraber kalırız diye oda ayırttığını düşünmüştüm."Taehyung sanki öyle bir planı varmış gibi konuşup kıvırmayı düşündü.
"Ah evet ama ne yazık ki acil bir işim çıktı,üzgünüm."içinden SeokJin'e teşekkür ederken yüzünde üzgün bir tavır vardı,oyunculukta bir numara olduğunu söylemiş miydi?
"SeokJin gerçekten ne kadar teşekkür etsem az kalır,beni berbat geçecek bir geceden kurtardığın için."Taehyung SeokJin'in apartına girerken konuştu.
"Taehyung,Jeongguk ile aranda ne var?"SeokJin'in ani sorusuyla gözleri fal taşı gibi açıldı ve hızla geçtiği koridora,giriş kapısındaki bedene döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
passiflora • taegguk
FanfictionKim Taehyung yanlış kişiye aşık olmuştu.. Kız kardeşinin nişanlısına..