"Taehyung uyan kahvaltı hazır."SeokJin yatakta Taehyung'u dürterken konuştu."Beş dakika daha lütfen."SeokJin Taehyung'un haline güldü ve yorganı üstünden çekti.
Ardından açtığı koyu perdelerle içeriye giren ışık göz aldı.Taehyung bağırarak yatakta yüzüstü dönerken SeokJin poposuna şaplak attı.
"Uyumak istiyorum."yastıktan dolayı sesi boğuk çıkmıştı.
"Saat öğlene geliyor uyanman lazım ayrıca telefonunda on iki cevapsız arama ve bir sürü mesaj var."Taehyung telefonu duyunca hemen kalkmış ve komodine uzanıp telefonunu almıştı.
"Tamam geliyorum şimdi,git sen."SeokJin onu onaylamış ardından içeri gitmişti.
Taehyung telefonunu açtı ve cevapsız aramaları boşverip mesajlara girdi.
Annesinden gelenleri okudu ardından Taeha'nın mesajlarını ve en sonunda sadece bir mesaj atmış olan kişinin mesajını okudu.
Jeon Jeongguk
Nerdesin?
Okuduğu mesaja gülümsedi ve cevap yazmak için minik kutucuğa bastı.
Neden merak ettin?
Anında görüldü olan mesajla tekrar gülümsedi.
Herkes meraktan çatladı.
Cevap yazmak için ellerini klavyeye götürdü.
Konuştuğumuzu bilmesinler,kimseye cevap vermedim.
Yazmaya devam etti.
Sende merak etme bir kaç saate eve geçer açıklama yaparım.
Gülümseyip telefonu kapattı ve yatakta yüzündeki sırıtışla gerindi.
Ardından ayağa kalktı ve kahvaltı için mutfağa geçti.
"Taehyung nerdesin sen?"eve girer girmez başına toplanan,sorular soran kardeşi ve annesiyle gözlerini devirdi.
"Anne yaşım yirmi dört hatırlatırım."salona geçip koltuğa otururken konuştu.
İçeriden gelen Aisha ve Sohyun ile alayına gülümsedi.
"Bir de polise haber verseydiniz!"gözlerinin içine bakan annesi ve kardeşiyle kaşları havalandı.
"Yok artık!Ne?Bunu cidden yapmış olamazsınız."
"Açıklama bekliyoruz."Taeha'nın lafıyla gözlerini kapatıp açtı ve derin bir nefes alıp verdi.
"Gece Aisha ile beraberdim ve işim çıktığı için yanından ayrıldım."
"Bunları biliyoruz ee?"Taeha'nın lafına göz devirdi.
"Tamam işte bu kadar işimin olduğu yerde kaldım telefonumda sessizdeydi duymamışım,başka sorunuz yoksa odama gidiyorum."Taehyung ayağa kalktı ve odasına çıktı.
Odasına girer girmez yatağına yüzüstü atmıştı kendini.
Yastığında tanımadığı bir koku vardı.
Hemen yatakta doğruldu ve etrafına baktı hızlıca.
O yokken biri odasına girdi diye düşünüyordu.Yarım saat sonra kapısını tıklatan Taeha'ya içeri girmesini söyledi.
"Lütfen Aisha'nın gittiğini söyle."Taehyung'un lafını kafasıyla onayladı.
"Gitti ama abi sana cidden inanamıyorum kızı aksatma diye gitmeni istiyorum sen kızı daha çok ekiyorsun!"Taeha çalışma koltuğuna otururken konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
passiflora • taegguk
FanfictionKim Taehyung yanlış kişiye aşık olmuştu.. Kız kardeşinin nişanlısına..