- Psi Patrol zbiórka w bazie.
Zuma usłyszała, jak Ryder powiedział przez jej obrożę .
- Super...pomyślała...Jeszcze nawet nie pada śnieg i ktoś nie może się doczekać, by nas wezwać
Wszyscy docieramy do windy ( nawet Evi) i o dziwo stoją
- To takie dziwne. powiedział Rubble
- Co masz na myśli, Rubble? zapytał Marshall
- Nie zrobiłeś z siebie żywego taranu , kiedy wsiadaliśmy do windy, naprawdę miło jest stać.
Wszystkie szczenięta skinęły głowami.
Po chwili, gdy ustawili się w kolejce, zuma zadała pytanie wszystkim.
- Gdzie Chase? pyta, zauważając Evi z jego sprzętem.
- Dlatego wezwałem was... powiedział Ryder...Chase uciekł do lasu i musimy go szybko znaleźć, bo jeśli nie znajdziemy go przed burzą śnieżną, możemy go już nigdy więcej nie zobaczyć
W tym momencie zuma jest całkiem przerażona nigdy więcej go nie zobaczę, nie, jeszcze go zobaczy, musi mu powiedzieć....
- Więc potrzebuję wszystkich... powiedział Ryder... I idziemy w parach , żeby szukać Chase'a. To będzie Skye z Rubble, Rocky z Jake'em i mną, Marshall z Evi ...
- Czekaj, Ryder... Zuma pyta...A co ze mną?
- Och, zapomniałem o tobie Zuma, czy dałabyś sobie radę, szukając sama? Everest jest chory wiedz wiesz.
- Tak, Ryder wszystko, by znaleźć go.
Nawet nie zawracali sobie głów mówieniem znaków firmowych , ta misja była zbyt ważna.
- I... pomyślała zuma... Powiedzieć mu, jak się czuję.
I mając to jako powód determinacji , by go znaleźć, wjechała do lasu, aby go znaleźć .
Głęboko w lesie
Chase zrobił ocenę swojego stanu
- Moja obroża pękła, czuję wstrząs mózgu, pada śnieg i nikt nie wie, gdzie jestem...Świetnie...Pomyślał sobie... Proszę bardzo, Chase, uciekłeś od swoich uczuć i tak właśnie kończysz. Mam nadzieję, że ktoś mnie szuka, ponieważ muszę wrócić do domu ... Muszę powiedzieć Zumie, jak się czuję, po prostu muszę wrócić do domu.
Próbował zrobić kilka kroków i poczuł duży ból.
- Dodaj wykreconą łapę do listy. pomyślał
Spróbował zrobić jeszcze kilka kroków, ale ból był zbyt duży, upadł na śnieg nie mogąc się ruszyć, a potem świat pociemniał.
CZYTASZ
Psi Patrol: Serce Afrodyty
FanfictionKiedy chase nabywa magiczny medalion dowiaduje się że osoba która jest mu pisana zakocha się w nim na zawsze myślał że to będzie Skye ale mylił się. Chase x zuma Malshal x Moja Postać