H13

1.1K 78 3
                                    

Pov Faun

Ik zet de TV uit, echt waar hoor, de programma's van nu zijn echt... *trrrring!* ik zucht. Ik loop naar de deur en zie Robin en Linda staan. "Wat?" vraag ik nogal bot. "Mogen we binnen komen?" vraagt Linda. Ik knik en loop de trap op naar mijn kamer, die hun alle bij op hun duimpje kennen.

Ik ga op mijn bed zitten en kijk hun vragent aan. "Nou als eerste, het spijt ons." zegt Linda, ze laat haar hoofd hangen en schuifelt met haar voet. "En ik had moeten vertellen dat ik wat met Linda had." zegt Robin. Ik knik als teken dat ze door moeten gaan. "En toen dit 2 jaar geleden begon-" begon Linda maar ik kapte haar af. "2 jaar geleden?!? Wat dachten jullie, ik zou er net achter komen, het is toch maar faun?" roep ik. "Mijn kamer uit!" roep ik en wijs naar de deur. Er komt een windvlaag en de deur waait open. "Hoe deed je?" vraagt Robin. Ik schud met mijn hoofd en duw hun de trap af. Ik doe de deur open en duw hun naar buiten. Ik smijt de deur dicht en loop naar boven. Ik kijk om me heen. Ik ben nog steeds niet gaan jagen eigenlijk, laat ik dat nu maar doen.  Ik spring uit raam(awsomeness!!) en ren het bos in. Ik ruik een... Vos? En ren erachter aan. Ik focus me op het beest en spring dan op hem. Ik Slurp hem helemaal leeg en gooi hem ergens in de bosjes. Ik loop terug maar draai me abrupt om als ik iets heel lekkers ruik. Ik loop erachteraan maar dan is opeens de geur verdwenen. Ik loop nu echt terug en ga naar mijn huis. Ik zet de TV aan in de hoop wat leuks te vinden. Nope, plan mislukt. Ik ga maar op YouTube dan. Ik zet mijn laptop aan en ga random filmpjes kijken.

Pov Cara.

Sascha en Bruno komen thuis. Sascha rent meteen naar Luka, en Bruno stapt op mij af. "Gefeliciteerd!" zeg ik vrolijk en geef hem een knuffel. "Thanks, ze is echt geweldig." zegt hij. Ik kijk hem aan met zo'n ahh wat lief blik. Ik ga op de bank zitten en Zap wat rond, maar er is niks leuks. Sascha en Bruno gaan naar boven en Luka gaat naast me zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn benen en ga liggen. Hij gaat met zijn hand door mijn haar en het voelt geweldig. Ik voel dat hij wilt opstaan dus ga ik rechtop zitten. Ik lach naar hem en hij lacht terug, een prachtige lach. Hij loopt naar de keuken en ik ga weer op de bank liggen. Ik doe mijn ogen dicht en denk aan alles wat ik ooit met Luka heb gedaan. Dankzij hem werd ik niet meer gepest. Ik hoor dat Luka binnenkomt en hij trekt mijn hoofd en schouders een stukje omhoog, gaat zitten en legt mijn hoofd weer op zijn schoot. Ik kijk hem aan en hij... Schrikt? "Cara, je ogen zijn roze." zegt hij zo kalm mogelijk. Ik kijk hem verbaasd aan en pak mijn telefoon zodat ik het zelf kan zien. " je hebt gelijk!" roep ik. Ik Knipper een paar keer met mijn ogen en ze zijn weer normaal. "Wat was dat dan?" vraagt Luka twijfelend. Ik haal mijn schouders op. "Het zal er wel bij horen ofzo..." murmel ik.

Hij knikt. "Tzal wel goed zijn." zegt hij terug. Hij zet de TV aan en we gaan samen bananasplit kijken. We liggen al snel helemaal in een deuk en zetten de TV uit. Dat was... Interessant?

different girl #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu