Την γουστάρει(28)

45 5 0
                                    

Elijah: Νομίζω ότι περνει εκδίκηση.
Davina: Έφταιγες το καλοκαίρι την έγραψες κανονικότατα. Λέει κάνοντας του ένα πολύ μικρό κυριγμα με τη πρέπει και τη δεν πρέπει να μου κάνει γιατί μετά ξέρουν όλοι ακόμα και αυτό ότι το πληρώνει με το ίδιο κέρμα και ποιο σκληρά.
Alison: Ρε μπαμπά σταματά δεν πάμε στον πόλεμο.
Enzo: Γιατί να μην έρθω και εγώ. Λέει κατέβενοντας τα τελευταία σκαλοπάτια με ύφος σαν πεντάχρονου.
Bonnie: Enzo σταματά. Μια βόλτα θα πάμε. Andromeda πες και εσύ.
Andromeda: Ναι αφού θα είμαστε και εμείς.
Εγώ: Δεν έρχομαι.
Rania: Ελπίδα τα δίδυμα είπαν ότι σήμερα θα είναι στην διαγώνιο αλέα και είπαν να πας για να μην έρθουν αυτά.
Alison: Είδες θα είναι και η Ελπίδα.
Εγώ: Μόνο και μόνο επειδή θέλω να ζήσω. Τους ενημερώνω και μετά από λίγο που είμαι και εγώ ντυμένη και έτοιμη έχουμε διακτινιστή στην διαγώνιο αλέα. Και δεν ξέρω αλλά όλα τα καλά σε εμένα συμβαίνουν. Και τώρα γιατί το λέω αυτό γιατί ακριβώς μπροστά μας είναι ο Potter και η Granger. Λογικά τον Weasley δεν τον ήθελαν στην παρέα.... Γράψτε λάθος και αυτός εκεί είναι αλλά τσακώνεται με την μάνα του.
Fred: Γειαα.
Εγώ: Εγώ φεύγω τα λέμε σε κανά δίωρο.
Alison: Δηλαδή θα με αφήσεις μόνη με αυτές.
Bonnie: Γιατί τι έχουμε. Λέει αλλα αφού το λύσαμε και αυτό και έφυγα με τα δίδυμα είπαμε να πάμε να πάρουμε κάτι πράγματα για το quidditch. Και επειδή είδα ότι θέλουν κάτι πράγματα από εκεί τους τα έπρηξα και τους τα πείρα και τους τα πλήρωσα μετά από εκεί μου έκαναν δώρο κάτι μαγικά τρικ αλλά επειδή ακόμα έχω απόθεμα τους τα έδωσα και δεν τα πείρα. Στο τέλος αρχίσαμε να περιπλανιόμαστε σε όλη την διαγώνιο αλέα και νομίζω ότι ακόμα και το κυπριακό λύσαμε.

*Μετά από 2 ώρες*

Andromeda: Γυρίσαμε!!! Ευτυχώς που το σπίτι ζει. Λέει απευθύνοντας σε εμένα.
Εγώ: Από ότι βλέπω. Rania έγινε τίποτα όσο δεν είμασταν εδώ.
Rania: Όχι όλα καλά. Λέει αφού έχει καθήσει στον καναπέ μαζί με την μάνα της.
Εγώ: Elena ο προκομμένος πατέρας της Rania που είναι;;
Damon: Εδώ είμαι γιατί σου έλειψα.
Εγώ: Όχι και που είσαι ψώνιο βάλε κάμοια μπλούζα θα κρυώσεις. Του λέω και αφού έχουμε μαζευτεί όλοι και καθόμαστε στο τραπέζι καναπέδες καρέκλες αρχίζουμε να συζητάμε για το πότε θα πάμε σχολείο και αφού τους ενημερώσει ο άλλος ο βλάκας ότι πρέπει να γυρίσουμε ποιο γρήγορα γιατί έχουμε και έναν αγώνα με το Gryffindor να νικήσουμε πάμε κατά κάποιο τρόπο όλοι για ύπνο τώρα γιατί λέω κατά κάποιο τρόπο ο Stephen είχε την φαεινή ιδέα να έρθουν σε εμάς για να δούμε κάμοια ταινία και μετά να πάμε για ύπνο.

____________________________________________________________________________

Σήμερα γυρνάμε από της διακοπές τον Χριστουγέννων. Οι τελευταίες μέρες ήταν σχετικά ήρεμες με εξαίρεση ότι ο Lockwood μου έσπασε τα νεύρα και πήγα να τον πετάξω από το παράθυρο. Με σταμάτησαν όμως δεν με άφησαν και ας τους είπα ότι δεν πειράζει να τον σκοτώσω ένα λιγότερο λάθος της φύσης.
Matt: Vicki σε ψάχνουν.
Stephen: Eliza πάμε.
Bonnie: Μην μπλέξεις πουθενά και όπως είπαμε όπου και να μπεις εμείς δεν έχουμε πρόβλημα. Λέει στην Alison αφού είναι έτοιμη να ανέβει στο τρένο.
Rania: Michel τα λέμε στο κάστρο δεν νομίζω ότι θα σε δούμε. Λέει και αφού χωριζόμαστε και η Rania λέγοντας στον Dominique ότι εγώ είμαι καλός άνθρωπος καταβαθος το τονίζω αυτό. Πάμε και εμείς προς το κουπέ μας.

____________________________________________________________________________

Mcgonagall: Καλός ήρθατε στο Hogwarts και πάλι. Από ότι βλέπω έχουμε καινούριες αφίξεις οπότε θα κάνουμε την γνωστή διαδικασία για να μάθουμε που θα μπούνε. Astoria Greengrass.
Καπέλο: SLYTHERIN. Φωνάζει αφού βάλει το καπέλο.
Mcgonagall: Alison John.
Καπέλο: HUFFLEPUFF.
Mcgonagall: Lizzie and Josie Saltzman Saltzman. Λέει και αφού βάλει πρώτα η Lizzie και μετά η Josie το καπέλο φωνάζει.
Καπέλο: SLYTHERIN AND HUFFLEPUFF. Λέει και σε μας έρχεται η Lizzie και η αδερφή της πάει στο απέναντι τραπέζι. Και έτσι ήταν όλοι η επιλογή μετά ακούστηκαν τα ονόματα Daphne,Cyrus and Theodore που μπήκαν στο κοιτώνα μας και ήμαστε στο ίδιο έτος. Ακούστηκε και ο Dominique και Michel που μπήκαν και αυτή στο Slytherin.
Εγώ: Dominique κάτι με ήθελες πριν.
Dominique: Α ναι πάμε μια βόλτα για να σου πω. Μου λέει και αφού σύμφωνο με τραβάει προς τα έξω. Και αφού βγαίνουμε από την τραπεζαρία αρχίζουμε να προχωράμε προς το κοιτώνα.
Dominique: Να σου πω ξέρεις άμα η Rania έχει σχέση ή της αρέσει κάποιος.
Εγώ: Κοίτα μην ξεχνάμε ότι είναι η κολλητή μου οπότε ξέρω κάτι παραπάνω οπότε ξέρω και ότι δεν έχει γκόμενο, αλλά ξέρω ποιος της αρέσει και τον ξέρεις και εσύ.
Dominique: Ναι παρακάτω.
Εγώ: Εσύ είσαι βλάκα δεν την είδες πως σε κοιτάει και έχω δει πως την κοιτάς οπότε κάνε κίνηση. Του λέω και αφού λέω των σύνθημα πάω προς των κοιτώνα των κοριτσιών γιατί νομίζω ότι θα πέσω κάτω από την κουράσει.
Dominique: Ναι ωραία αυτά αλλά πώς θα της τα ζητήσω.
Εγώ: Δεν το συζητάμε πάλι αύριο γιατί σήμερα νυστάζω. Του λέω και αφού σύμφωνη πάω πάνω και νομίζω ότι άκουσα μια Pancy να λέει ότι ο Chris κάτι έκανε νευρίασε και επειδή νυστάζω δεν ασχολήθηκα για να μην έχουμε θύματα.

2 Slytherin, μία αιώνια αγάπη (ΟΛΟΚΛΗΡΏΘΗΚΕ)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ