Δεύτερη μέρα (5)

282 40 0
                                    

Το τραγούδι είναι άσχετο αλλά μου αρέσει.
Εγω:Ρε Stephen άσε με να φάω πεινάω.
Stephen:Ελπίδα έχουμε μάθημα σήκω, αλλιώς θα αρχίσω να σε γαργαλαώ.
Rania:Ελπίδα μου σήκω να πάμε για μάθημα και μετά θα πάω στης κουζίνες να σου πάρω παγωτό.
Εγω:Γιατί δεν το λέτε τόσοι ώρα άντε πάμε και μετά θέλω παγωτό.
Matt:Ράνια πως γίνεται να μιλάς και να σε ακούει.
Draco:Και εγώ το έχω απόρροια αυτό.

Εγω:Παμε ρε έχουμε ΜακΓκόναγκαλ και των κοιτώνα που έχει είναι το Griffindor οπότε δεν μας παίρνει να αργίσουμε.

Στην τάξη

Potter:Εδω καθόμαστε εμείς.
Εγω:Χαχαχα γελάσαμε Potter πήγενε να καθίσεις άλλου που θα μου καθίσεις και τελευταίο θρανίο εδώ κάθομαι εγώ και η παρέα μου το κατάλαβες. Λέω και κάθομαι κάτω.
Potter:Ρανια συμφωνείς μαζί μου ή με την Μίκελσον.
Rania:Με την Ελπίδα βέβαια.
Ron:Είσαι μια Griffindor και συμφωνείς με Slytherin.
Matt:Ναι ρε γιατί υπάρχει πρόβλημα.
ΜακΓκόναγκαλ:Καθήστε κάτω τώρα που μου πιάσετε ψιλή κουβέντα. Μας λέει και καθόμαστε κάτω όλοι όσοι ήμασταν όρθιοι.

Το απόγευμα

Stephen:Βαριέμαι δεν πάμε να δούμε την προπόνηση του κοιτώνα μας.
Εγω:Ναι άλλα απαγορεύεται να είναι άτομα άλλου κοιτώνα στην προπόνηση.
Rania:Δεν πειράζει μωρέ έτσι και αλλιώς έρχονται τα δίδυμα να μας πάρουνε.
Εγω:Τους συμπαθώ αυτούς τους δυο.
Stephen:Μόνο αυτούς συμπαθείς από αυτόν το κοιτώνα με εξέρεσει ότι την Ράνια και τον Matt τους ξέρουμε χρόνια.
Φρέντ:Γειά παιδιά Ελπίδα τη κανείς?
Τζόρτζ:Πως είσαι?
Εγω:Καλά είμαι μωρέ εσείς πως είστε
Τζόρτζ:Εμείς ήμαστε καλά.
Φρεντ:Αλλά ο Ron δεν είναι.
Εγω:Τέλεια και για τι δεν είναι?
Τζόρτζ:Επειδή των έχεις φτάσει στα όρια του.
Εγω+Stephen:Έφτασε στα όρια του πως το πάθε. Το λέμε μαζί και αρχίζουμε να γελά με.
Rania:Πότε θα σταματήσετε να τα λέτε μαζί?
Εγω:Ποτέ
Stephen:Γιατί έχεις πρόβλημα?
Και μετά από αυτό εμείς φύγαμε για το γήπεδο και τα παιδιά πήγανε κάπου μαζί με τα δίδυμα.Μετά από ώρες βρισκόμαστε στον κοιτώνα και προσπαθεί ένας Στέφανος μαζί με ένα μισό θυμωμένω Draco να με σηκώσουν και να με πάνε για ύπνο.
Εγώ:Ρε τελείωνε τε μπορώ να σηκωθώ μόνοι μου της σας έπιασε τώρα.
Stephen:Απλώς δεν θέλουμε να σε πιάσει ο ύπνος στην πολυθρόνα.
Εγώ:Οκ σηκώθηκα καληνύχτα και τα λέμε αύριο.
Η άλλοι:καληνύχτα. Και κατευθύνθηκα προς τον κοιτώνα των κοριτσιών και έπεσα για ύπνο.

🐍Γειά σας Slytherinakia mou 💚
🍏



2 Slytherin, μία αιώνια αγάπη (ΟΛΟΚΛΗΡΏΘΗΚΕ)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora