Επίλογος!!(54)

69 1 3
                                    

Pov Αφηγητής

Ήτανε όλοι στα χαμένα και δεν τους άδικο. Τα παιδιά γιατί κατάλαβαν ότι πέθανε. Ο Christopher, γιατί δεν θυμόταν τίποτα, και ένστικτο δως. Έτρεχε όσο γρήγορα μπορούσε προς το αναρρωτήριο. Η καθηγητές προσπαθώντας να την σώσουν, χωρίς επιτυχία, γιατί στα πρώτα δύο λεπτά. Κατάλαβαν ότι πέθανε, και δεν θα γυρίσει πίσω, την έχασαν για πάντα. Η υπόλοιπη μαθητες, θα το μάθαιναν την επόμενη μέρα, όπως και για τον θάνατο του διευθυντή. Όλα έγιναν γρήγορα, δεν κατάλαβαν πως εμφανίστηκαν οι deatheaters, πότε έφυγε από το σχολείο ο Snape, με τον Draco, πότε τους ακολούθησαν, ποτέ τον σκότωσαν, πότε έγινε μάχη, εναντίον από της δύο πλευρές. Όπως έτρεχαν τον κατάλαβαν, και όταν μπήκαν στο αναρρωτήριο που ήτανε κάποια παιδιά, το διαπίστωσαν καλύτερα.
Chris: Με αποχαιρέτησε, και δεν το κατάλαβα, μου είπε ότι με αγαπάει, και ότι θα με προσέχει. Τον παρακολουθούν όλοι, να κλαίει στα γόνατα δίπλα από το σώμα της Ελπίδας. Δεν μπορούσε κανένας, να το συνειδητοποιήσει, ούτε η Hermione, ούτε οι Weasley, ούτε οι φίλοι της, κανένας. Ότι πέθανε, ότι τελικά δεν θα έκανε κανένα όνειρο πραγματικότητα, γιατί πέθανε.

____________________________________________________________________

Pov Ελπίδας

Τελικά υπάρχει άλλη ζωή. Νιώθω χαρούμενη, και ας στεναχώρισα τα άτομα που ήτανε γύρω μου, και με αγαπούσαν, νιώθω πλέον γαλήνια, χωρίς να αγχώνομαι για τίποτα.
??: Χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω αγάπη μου.
Εγώ: Είσαι η Hope Ivanov. Λέω αφού την κοιτάξω και αφού μου γνέψει θετικά πάω ποιο κοντά της.
Hope: Δεν έπρεπε να γίνει αυτό. Δεν έπρεπε να πεθάνεις. Απευθύνεται στον εαυτό της, τραβώντας με σε ένα πέπλο μυστηρίου.

____________________________________________________________________

Pov Αφηγητής

McGonagall: Ήρθαν οι γονείς της μαθήτριας, και κάποιοι συγγενείς.
Madame Pomfrey: Παιδιά, καλύτερα να φύγετε, δεν χρειάζεται να καθίσετε εδώ, δεν υπάρχει λόγος. Τους λέει, και αφού βοηθήσουν το Chris, να σταθεί στα πόδια του, αρχίζουν να προχωράνε όλοι μέχρι τον κοιτώνα τον παιδιών.
Rania: Θέλω πίσω την κολλητή μου. Πώς θα αντέξω στην κηδεία της.
Stephen: Τους είδατε τους δικούς της, ιδίως ο Kol και η Davina δεν είναι καθόλου καλά. Είναι χάλια, όχι ότι οι γονείς της δεν είναι, αλλά το περισσότερο φταίξιμο αυτοί το έχουν.
Chris: Μου είπε ότι θα με προσέχει, και ότι έρχονται δύσκολοι καιροί.
Matt: Επιβεβαιώθηκε, τώρα που πέθανε αυτή και ο Dumbledore. Καταστραφήκαμε. Δεν αντέχουν, με το ζόρι μπορούν να πουν λέξεις με νόημα, και τη να πουν; έχασαν την κολλητή τους, την αδερφή τους, τον έρωτα τους. Και πολλά ακόμα, ήτανε τα πάντα για αυτούς, πλέον θα είναι σαν να μην έχει κανένα νόημα.
Rania: Καλύτερα να πάμε για ύπνο, γιατί προβλέπεται οι επόμενες μέρες να είναι δύσκολες.

2 Slytherin, μία αιώνια αγάπη (ΟΛΟΚΛΗΡΏΘΗΚΕ)Onde histórias criam vida. Descubra agora