(14)Καλοκαίρι 2

256 17 15
                                    

Γεια σας ξανά ήρθα από σω βλέπεται. Βέβαια μετά από πιέσει δυο κοριτσιών και για να αρχίσει το κεφάλαιο κάτω στα σχόλια γράψτε τη χρώμα μάτια έχετε και ακούστε το τραγούδι όσο διαβάζετε.

Και πρίν αρχίσετε να διαβάζετε θέλω εδώ να μου πείτε τη πιστεύεται ότι έγραψα

Εγω:Ντράκο... Και τι να δω όχι τη να δω μαλάκα είναι κόλαση χωρίς μπλούζα
Ντράκο:Φιδάκι σου αρέσει αυτό που βλέπεις. Ουπς με είδε
Εγω:καλέ τι να δω
Ντράκο:τους κοιλιακούς μου. Μου λέει σε στιλ ντίβας.
Εγω:μπα έχεις. Τον ρωτάω δήθεν ανοίξεροι.

Και Κατ
Εγώ: Ρε τη λέτε πάτε καλά δεν είναι αυτό το σενάριο
Ελπίδα:ναι αλλά μια αναγνώστρια είπε την ιδέα και είπαμε να το κάνουμε λίγο
Εγω:καλά καλά τώρα όμως συνεχίζουμε με αυτό που σας έχω πει
Ολοι:μάλιστα

Εγω:Ντράκο... Λέω και όπως πάω να μπω για να του πω ότι θέλω να μιλήσουμε τον βλέπω με ένα μαξιλάρι στο χέρι και να κλαίει. Μαλακά κλαίει και κλαίει και άσχημα. Να πάω να τον πάρω αγκαλιά ή όχι.
Ναι ναι να πας
* Θα πάω
Πώς και κανείς κάτι που σου λέω
*Γιατί τον βλέπω έτσι και σπαράζει η καρδιά μου.
Πάω και τυλίγω τα χέρια μου γύρο του. Δεν με κατάλαβε αλλά πάει να φύγει γιατί στα σίγουρα νομίζει ότι είμαι η Πάνσυ ναι ερχόταν μαζί με τον Μπλεζ και την τελευταία φορά που ήρθαν τους έδιωξε.
Ντράκο:Πανσυ φύγε. Μου λέει με κατεβασμένο τόνο την φωνή του
Εγω:Γιατί να φύγω δεν με θες. Του λέω και εγώ εξίσου χαμηλόφωνα.
Ντράκο:Ελπίδα.
Εγω:Αυτοπροσώπως.
Ντράκο:Συγγνώμη συγγνώμη για όλα. Μου λέει και με πέρνει αγκαλιά ένο συνεχίζει να κλαίει.
Εγω:Θα έρθεις διακοπές στον Στέφανο ή όχι.
Ντράκο:Θα είσαι εκεί.
Εγω:Ναι αλλά για να είμαι, θα πας θα κανείς ένα μπάνιο θα αλλάξεις ρούχα και εγώ εδώ θα ανοίξω παράθυρο και θα πάω να πω στον Ντόμπι να έρθει να συμμαζέψει λίγο γιατί είναι σαν να έπεσε βόμβα εδώ μέσα.
Ντράκο:Πάω. Μου λέει και πάει προς το μπάνιο. Εντωμεταξύ εγώ έχω ανοίξη το παράθυρο για να πάρει αέρα το δωμάτιο και τώρα κατευθυνόμε προς το ξωτικό που σας έλεγα.
Εγω:Ντόμπι. Του λέω και γυρίζει προς εμένα.
Ντόμπι:Τι θα θέλατε.
Εγω:Να πας στο δωμάτιο του Ντράκο και να καθαρίσεις το αχουρι που εχει μαζευτεί εκεί μεσα.
Ντομπι:Μάλιστα. Μου λέει και πάει προς το δωμάτιο εντωμεταξύ εγώ κατεβαίνω και πάω προς στο σαλόνι.
Εγω:Να με και εγώ.
Λούσιους:Πώς και μας τιματε με την παρουσία σας?
Εγω:Άλλοι δουλειά δεν είχα. Απλώς κατέβηκα κάτω να πω οτι ο Ντράκο σταμάτησε να κλαίει και οτι τον συγχώρεσα. Αλλά πείτε του οτι κλαίει άσχημα. Τους λέω και κάθομαι στον καναπέ.
Ντράκο:Όστε κλαίω άσχημα. Με ρωτάει και κάθετε απέναντι.
Εγω:Πολύ όμως.
Ντράκο:Και τι θα κανείς για να μην κλαίω άσχημα που λες.
Εγω:Τι θα κάνω. Του λέω και κάνω ότι σκέφτομαι.
Εγω:Το βρήκα Νάρκισα πες να φέρουν κάνα κομμάτι μηλόπιτα μην μας πάθει τίποτα το παιδί από εκεί. Της λέω και σηκώνεται να φέρει.
Ντράκο:Γιατί μηλόπιτα.
Εγω:Έλα ντε γιατί. Του λέω και πάω να τον πάρω αγκαλιά. Έτσι μπράβο τώρα μυρίζεις καλύτερα, πριν ήταν σαν να ψόφησε κάτι και το έχεις πάνω σου.
Ναρκισσα:Ήρθα και εγώ.
Ντρ:Μπράβο η μηλόπιτα μου?
Ντράκο:Εδώ. Του λέει και του την δίνει την πέρνει και την βάζει κατευθείαν όλη στο στόμα
Εγω:Καλέ θα πνιγείς λίγο λίγο.
Λούσιους:Μην φοβάσαι κακό σκυλί ψόφο δεν έχει.
Ναρκισσα:Ντροπή σου να λες έτσι για το γιό μας.
Εγω:Όχι καλά του κάνει έτσι να μάθει.
Ντράκο:Γιατί να μάθω.
Εγω:Γιατί γλυκέ μου την επόμενη φορά που θα κανείς κάτι παρόμοιο εμένα ξεχνά με.
Ντράκο:Το λες αλήθεια αυτό ή για πλάκα.
Εγω:Όχι καμία πλάκα. Του λέω και σηκώνομαι.
Ντράκο:Που πας?
Εγω:Να κοιμηθώ. Πρώτων επειδή αύριο το πρωί θα πάω λίγο στους Weasley και σε δύο μέρες θα έρθω να σε πάρω για να πάμε στον Στέφανο. Του λέω και συνεχίζω να περπατάω αλλά όχι εκεί να ρωτήσουν και άλλη.
Λούσιους:Γιατί στους Weasley??
Εγω:Για τους δίδυμους. Του λέω και πάω πάνω αλλά πρίν πάω ακούω να λέει ο Ντράκο στον Λούσιους κάτι.
Ντράκο:Η μοναδικοί που συμπαθή από αυτούς. Του λέει και εγώ είμαι είδη στο δωμάτιο που με αφήνουν να κοιμηθώ.

*Το άλλο πρωί*
Εγω:Καλημέρα.
Άλλοι:Καλημέρα.
Ντράκο:Τι ώρα θα φύγεις?
Εγω:Θα φάω και θα φύγω τα πράγματα μου τα έχω έτοιμα. Και δεν έχω κάτι να κάνω.
Λούσιους:Ένταξη περίμενε να φωνάξω να στα φέρουν. Μου λέει και φωνάζει τον Ντόμπι μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου μου τα έχει φέρει μαζί με ένα μπουκαλάκι μικρό που έχει μαγική σκόνη για το τζάκι.
Εγω:Δεν χρειάζεται έχω.
Ναρκισσα:Το ξέρουμε αλλά σου την βάλαμε κάπου που να μην χαθεί
Εγω:Ευχαριστώ.
Λούσιους:Τίποτα.
Ντρ:Θα έρθεις?
Εγω:Θα έρθω. Του λέω και πάω προς το τζάκι. Τα λέμε σε λίγες μέρες από τώρα.
Λούσιους:Άμα έχεις προβλήματα μην διστάσεις να μας στήλης την Νέσσι να μας το πει.
Εγω:Μην φοβάστε. Τους λέω και είναι το τελευταίο πράγμα που ακούνε από εμένα γιατί μετά είπα στο Μπάροου και χάθηκε το σπίτι από μπροστά μου.

Γεια σας και πάλι επόμενο δεν ξέρω ποτέ αλλά σε λίγες ημέρες μπορεί να έχετε αυτά από εμένα.

2 Slytherin, μία αιώνια αγάπη (ΟΛΟΚΛΗΡΏΘΗΚΕ)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ