Αφηγητής Pov
Τα παιδιά πήγαν διακοπές γύρισαν και οι περισσότεροι μπήκαν σε όλη αυτήν την οργάνωση. Η Ελπίδα προσπάθησε να πείσει για πολλούς και τα κατάφερε. Μόνο για έναν δεν κατάφερε για αυτόν που θα έδινε και την ζωή της, αλλά θα κινήσει γη και ουρανό για να μην πάθει τίποτα και επειδή είναι μια Mikaelson και μια Ivanov θα τα καταφέρει.
Τώρα στο σήμερα έχουν φύγει είδη για το Hogwarts και έχουν κρύψει όλοι πολύ καλά τα σημάδια στα χέρια τους για ευνόητους λόγους και επειδή δεν πρέπει να μάθει κανείς τι είναι πλέον.
Ελπίδα: Το ξέρετε ότι φέτος θα είναι δύσκολα. Είναι η πρώτη που σπάει την σιωπή και λέει κάτι σχετικό με το θέμα που συζητάνε εδώ και μέρες χωρίς σταματημό.
Chris: Ναι αλλά θα το περάσουμε όλοι μαζί και ενωμένοι. Λέει με μια αυτοπεποίθηση που πρέπει όλοι να την έχουν γιατί αλλιώς θα κινήσουν υποψίες.
Draco: Μίλησες καθόλου με το τάγμα. Είπε και ο τρίτος που πλέον είναι κρυφό μέλος του τάγματος μαζί με την μητέρα του, που πλέον μιλάει κρυφά και με έλεγχο με τον ξάδερφο της, άλλαξε πολύ και ο Draco το τελευταίο καλοκαίρι και πολύ θα πίστευαν ότι άτομα σαν αυτόν δεν θα άλλαζαν τόσο πολύ στο καλύτερο αλλά οι φίλοι του το πίστευαν. Δεν σας είπα για τους επιμελητές και για ένα ακόμα θέμα που μας απασχολεί αλλά αυτά έχουμε λίγο καιρό για να τα πούμε, τώρα πάμε να δούμε τα νέα μέτρα του Hogwarts.
Rania: Έχεις τίποτα παράνομο μαζί σου. Την ρωτάει με απορία γιατί μόλις τώρα κατάλαβαν ότι ελέγχονται με κάτι αισθητήρες που βρίσκουν παράνομα πράγματα.
Εγώ: Hermione είδες τον Harry ή τον Draco; Την ρώτησε αφού έψαξε να δει που και για να ξέρει ποιος είναι δίπλα της, γιατί αμέσως τώρα περνούσε από την πύλη και αυτήν για να πάει προς την παρέα της.
Hermione: Όχι ούτε τον έναν ούτε τον άλλον. Της είπε και αφού έφυγε για την παρέα της προχωράνε προς το σχολείο που είναι λίγα λεπτά μακριά.____________________________________________________________________
Pov Chris
Stephen: Τελικά ο Snape πήρε την θέση που θέλει τα τελευταία χρόνια.
Εγώ: Η Ελπίδα πάντως δεν την πολύ ενδιαφέρει.
Draco: Εννοείται μην ξεχνάμε ότι είναι η μόνη που την περνούν σοβαρά όλοι η καθηγητές και όταν εννοούμε όλοι εννοούμε όλοι.
Blaise: Τελικά δεν είπες γιατί άργησες και εσύ και ο Potter στον δείπνο, επίσης ακόμα και ο Snape την πέρνει στα σοβαρά.
Draco: Με ρώτησε για την αποστολή που μας έβαλε ο ξέρεις-ποιος και μιλώντας φτάσαμε τελευταίοι.
Εγώ: Τελικά τα πάτε καλύτερα και τον κακολογούσες κιόλας.
Blaise: Έλα ξεχασμένα περασμένα. Αλλά αφήστε τα αυτά έχουμε δίωρο αύριο με Hufflepuff και πρέπει να ξυπνήσουμε νωρίς, να δούμε και πως θα είναι ο Snape στην καινούρια του θέση. Λέει μπαίνοντας κάτω από τα σκεπάσματα και αφού πούμε όλοι καληνύχτα κλείνουμε τα φώτα και η τελευταία μου σκέψη είναι ότι πρέπει αύριο να καλύψουμε καλά τα σημάδια μας.
ESTÁS LEYENDO
2 Slytherin, μία αιώνια αγάπη (ΟΛΟΚΛΗΡΏΘΗΚΕ)
Ficción GeneralΕνα κορίτσι και ενα αγορι θα ειναι μαζι?? Πρωτη ιστορια που γράφω Καλη μου επιτυχία 🐍💚 Θα παρακαλούσα πάρα πολύ να μην κάνετε λογοκλοπή της ιδέες αυτά ευχαριστω πολύ Δεν μου ανήκει το Harry Potter, Shadowhunters, Tvd, Original and Legacies. Το...