Lia: ωραία και τώρα τι κάνουμε?
Ρώτησε για εκατοστή φορά η lia αφότου κατεβήκαμε από το αεροπλάνο!
Κ: πάμε στο ξενοδοχείο και μετά αναλαμβάνουμε δράση
Lia: Ωχ! Τι θα κάνουμε πάλι; Δεν με λυπάσαι;
Κ: σταματά την γκρίνια και όχι δεν σε λυπάμαι πάμε τώρα γιατί έχουμε δουλειά μετά !
Lia: άντε πάμε!
Και ξεκινήσαμε για το ξεναδοχείο. Είπαμε αφού ήταν κοντά να παρατήσουμε λίγο. Μετά από 15 λεπτά είμασταν έξω από το ξεναδοχείο, η αλήθεια είναι ότι ήταν φανταστικό! Αφού μπήκαμε με την lia και πήραμε από την ρεσεψιόν τα κλειδιά του δωματίου μας ανεβήκαμε και ξεκινήσαμε να τακτοποιούμε τα πράγματα μας . Για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου εκείνο το αγόρι τον William ήταν τόσο γλυκός αλλά ταυτόχρονα και τόσο όμορφος! Αχ Katherine τι λες? Σύνελθε τον ξέρεις μόνο 1 ώρα! Ήμουν τόσο αφηρημένη σε σημείο να μην καταλάβω ότι μου μιλούσε η lia.
Lia: Katherine! Katherine? Ξύπνα καλέ σου μιλάω
Κ: εεε ναι! Τι έγινε?
Lia : δεν πάμε να φάμε τίποτα; Πείνασα! 🥺🥺
Κ: ναι πάμε και εγώ πείνασα λίγο είναι η αλήθεια να φάμε κάπου έξω ή θες να πάμε στο εστιατόριο κάτω?
Lia: έλεγα να πάμε κάπου έξω να δούμε και λίγο την seoul να την γνωρίσουμε και όλας! Τι λες?
K: ναι δίκιο έχεις θέλω να πάρω και λίγο αέρα πάμε!
Πήραμε τα κλειδια του δωματίου, παρατήσαμε τα πράγματα και βγήκαμε για εξερεύνηση στην πόλη. Στον δρόμο όπως περπατούσαμε είδαμε πολλά καταστήματα με ρούχα παπούτσια τσάντες και ότι άλλο μπορεί να θέλει κάποιος. Κάποια στιγμή η lia με τράβηξε μπροστά από ένα εστιατόριο με παραδοσιακά πιάτα της πόλης οπότε αποφάσισαμε να φάμε εκεί να δοκιμάσουμε και τις γεύσεις της κορεάτικης κουζίνας. Μπήκαμε μέσα και ο σερβιτόρος μας έδωσε ένα τραπέζι δίπλα από μια παρέα αγοριών που μπορώ να πω πως ήταν πολύ ελκυστικοί! Αφού η lia έκανε την παραγγελία ξεκινήσαμε να συζητάμε μέχρι να μας φέρουν το φαγητό μας ξαφνικά μας πλησιάζει ο σερβιτόρος και μας αφήνει ένα μπουκάλι κρασί.
Lia:εμ εμείς δεν έχουμε παραγγείλει κάποιο κρασί μήπως κάνετε λάθος ?
Σ'(σερβιτόρος): το γνωρίζω είναι κερασμένο από εκείνη την παρέα
(Είπε και μας έδειξε την παρέα των αγοριών που πρόσεξα πριν λίγο)Αφού έφυγε ο σερβιτόρος γύρισα να κοιτάξω εκείνη την παρέα να δω ποιοι ήταν. Το μάτι όμως έπεσε κατευθείαν σε ένα αγόρι που μου φενοταν γνωστό! ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!
Κ: εσύ????
Heyyyy
Άλλο ένα κεφάλαιο για την ιστορία ελπίζω να το απολαύσετε και να σας αρέσει! Αποφάσισα να ανεβάζω κάθε Δευτέρα γιατί τις υπόλοιπες μέρες λόγο σχολείου και Φροντηστηριου δεν προλαβαίνω!! Καλή εβδομάδα σε όλους 💜💜💜💜💜💜 επίσης θα ήθελα να τσεκαρετε και την άλλη ιστορία μου που έχει ανέβει my bad boy!!!!
ESTÁS LEYENDO
Crazy love
Fanfickim Katherine(19 ετών) -y/n Είναι ένα 19 χρόνω κορίτσι που ζει στην αγγλια μαζί με την μητέρα της και την κολλητή της lia οι οποίες είναι αχώριστες από μικρές η σχολή που θα σπουδάσει είναι η νομική Jefferson William (19 ετών) Ζει με τον πατέρα το...