Jin: ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΣΑΣ? ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΤΕ?
Jungkook: hyung ηρεμησε θα παθεις τιποτα!
Jin: ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ JUNGKOOK? ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ? ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!
Namjoon: δεν μπορουμε να της το αρνηθουμε, θελει απλως να υπερασπιζετε τον εαυτο της και να νιωθει δυνατη!
Jin: ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!
Jimin: μην εισαι τοσο απολυτος hyung!
Jin: ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ!
Suga: ΣΤΑΜΑΤΑ! ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ!
Jin: δεν καταλαβαινω τι σε εχει πιασει και θελεις να βαλεις την ζωη της αδελφης μας σε κινδυνο! ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ?
Suga: ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ JIN ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΤΣΙ!
Jin: ΔΕΝ-
Suga: την υποτιμας! Το καταλαβαινεις? Υποβαθμιζεις τις δυναμεις της και την κανεις να νιωθει αχρηστη! Την στεναχωρεις χειροτερα! Και αν αυτη την στιγμη της το αρνηθεις θα την κανεις ακομα χειροτερα και θα φτασει σε σημειο οχι μονο να γυρισει πισω σε αυτον αλλα και να μας διαγραψει για ακομα μια φορα απο την ζωη της!
Καθισα σκεπτικος, η αληθεια ειναι πως αν την εκπαιδευσουμε εμεις και την βοηθησουμε να σταθει στα ποδια της θα μεινει για παντα κοντα μας και θα ξεχασει αυτον τον βλακα! Επιπλεον το χαμογελο της θα ξαναστολισει το πανεμορφο της προσωπακι! Απο την αλλη η μητερα μας για να την αποτρεψει απο κατι τετοιο την πηρε μακρια μας! Επιασα το κεφαλι μου καθως ενιωσα εναν οξυ πονο! Δεν θελω να παθει τιποτα η μικρη μου, θελω να ειναι καλα και ευτυχισμενη! Ξεφυσηξα και τους κοιταξα!
Jin: αν αυτο την κανει χαρουμενη! Τοτε.... Τοτε ενταξει μολις επανελθει ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ αυτο μολις γινει καλα μπορουμε να αναλαβουμε την εκπαιδευση της!
Jimin: θα την εκπαιδευσουμε και στα οπλα?
Jin: οχι ακομα, ειμαι ακομα επιφυλακτικος πανω σε αυτο το ζητημα! Θα παρατηρουμε την προοδο της αν δουμε πως τα καταφερνει και μπορει να χειριστει ενα οπλο θα την βαλουμε στο τμημα σκοποβολης και θα την αναλαβει ο jungkook οπου ειναι αρκετα καλος σε αυτο τον τομεα!
Jungkook: εγινε hyung!
Namjoon: αν ειχαμε αρνηθει θα την χαναμε οριστικα!
Jin: θα μπορουσαμε να την εντοπισουμε αμεσως δεν ειναι αυτο το προβλημα!
J-hope: θα αντεχες να την φυλακιζες χωρις την θεληση της εδω?
Jin: προκειμενου να την εχω κοντα μου και να την προστατευω θα εκανα τα παντα!
J-hope: δεν θα αντεχες κατι τετοιο jin θα σε καταρρακωνε οπως και εμας!
Jin: απο την στιγμη που πηραμε αυτη την αποφαση τωρα δεν εχει γυρισμο! Πρεπει να βοηθησουμε την μικρη μας οχι μονο για να ειναι η ιδια καλα σωματικα και ψυχικα αλλα για να μην την χασουμε απο την ζωη μας!
Jimin: υπαρχει ομως ενα ακομα θεμα που δεν εχουμε λυσει!
Taehyung: ποιο?
Jimin: στον πατερα μας ποιος θα μιλησει για αυτο?
Κοιταχτηκαμε ολοι μεταξυ μας μεχρι που συγχρονισμενα γυρισαμε ολοι προς το μερος του suga! Δεν θα ηθελα να ημουν εγω εκεινος που θα αντικριζε τον πατερα μας και θα του ελεγε για τις παραλογες αποφασεις της μικρης αλλα και τις δικες μας!
Suga: καταλαβα παλι εγω για τα δυσκολα..
Απαντησε σοβαρος! Μονο εκεινος καταφερνε απο μικρος να μιλαει για τις χαζομαρες μας και να ακουει τον πατερα μας να οριεται! Βγηκε απο το δωματιο μου και κατευθυνθηκε προς το γραφειο του πατερα μας! Ελπιζω να μην τους ακουσει η μικρη και στεναχωρηθει χειροτερα.....
- ΚΑΙ ΣΤΟΠ-
Καλησπερα σε ολους! Τι κανετε? Πως ειστε? Ολα καλα? Μολις ανεβηκε νεο κεφαλαιο στο " πολυαγαπημενο" σας βιβλιο! Ελπιζω να το απολαυσετε! Καλη συνεχεια σε ολους! 💜💜💜💜💜💜
STAI LEGGENDO
Crazy love
Fanfictionkim Katherine(19 ετών) -y/n Είναι ένα 19 χρόνω κορίτσι που ζει στην αγγλια μαζί με την μητέρα της και την κολλητή της lia οι οποίες είναι αχώριστες από μικρές η σχολή που θα σπουδάσει είναι η νομική Jefferson William (19 ετών) Ζει με τον πατέρα το...