ΚΕΦΑΛΑΙΟ 28

46 12 22
                                    

Οι ακτινες του ηλιου επεφταν πανω στα ματια μου αναγκαζοντας με ανοιξω. Γυρισα προς την αλλη πλευρα αλλα δεν ειδα τον jungkook. Οποτε υπεθεσα πως κατεβηκα κατω για πρωινο. Συκωθηκα σιγα-σιγα απο το κρεβατι, πονουσα πολυ ακομα και με αργα, προσεκτικα βηματα κατεβηκα κατω. Ηταν ολοι στην κουζινα και ετρωγαν πρωινο.

K: καλημερα σε ολους!

Ολοι: καλημερα μικρη!

Jungkook: πριγκιπισσα? Γιατι συκωθηκες? Θα σου εφερνα εγω πανω πρωινο! Δεν ειπαμε οτι δεν κανει να μετακινησε?

Κ: δεν μπορω ολη την μερα στο κρεβατι oppa θα πιαστω!

Lia: δικιο εχει! Επρεπε να εισαι στο κρεβατι!

Κ: καλα ειμαι! Μην ανχωνεστε!

Jungkook: καλα! Τελος παντων! Ελα κατσε τωρα να φας το πρωινο σου και μετα θα ανεβουμε πανω ενταξει?

K: ενταξει!

Jungkook: μπραβο το κοριτσι μου!

Ηρθε προς το μερος μου και με βοηθησε να κατσω στην καρεκλα μου. Τον ευχαριστησα και αφου μου εριξε ενα χαμογελο καθισε και εκεινος στην θεση του να συνεχισει το πρωινο του.

Jin: μικρη μου! Εμεις θα παμε σε μια δουλεια σημερα και θα λειψουμε για αρκετες ωρες!

Κ: ειναι της-

Suga: ναι αγαπη μου της mafias ειναι! Ξεκαθαρισμα λογαριασμων!

Κ: καλυφθηκα!

Jin: λοιπον! Θα ερθουμε προς το βραδυ αργα! Θελω να προσεχεις και να μην κουραζεις το σωμα σου! Τα πλευρα σου ειναι ακομα σε κακη κατασταση! Για το μονο που θελω να συκωθεις ειναι να πας μεχρι το μπανιο ενταξει?

K: χμμμ!

J-hope: και οτι χρειαστεις θα ειναι εδω και η lia!

K: υπεροχα! Lia θα δουμε καμια ταινια?

Lia: θριλερ?

Κ: μεσα!

Jungkook: χερομαι κοριτσια μου! Να περασετε καλα! Και οτι συμβει τηλεφωνηστε μας

Κ: ναιι!

Συνεχισαμε το πρωινο μας και μετα απο λιγο αφου τελειωσαμε τα αγορια μου εδωσαν ενα φιλι στο μετωπο, χερετησαν την lia και εφυγαν για την "δουλεια" τους. Η lia μαζεψε τα πιατα και με βοηθησε να παμε στο σαλονι να κατσουμε και να δουμε την ταινια που λεγαμε. Αποφασισαμε να δουμε το insidious 2. Περιττο ομως να πω πως στην μιση ταινια ειχαμε και οι δυο μαξιλαρια στο προσωπο μας. Ηταν δυνατη η ταινια.

Crazy love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin