Ημουν ξαπλωμενη στο κρεβατι και περιμενα τα αδελφια μου να ανεβουν. Μεχρι που ακουσα την πιρτα να χτυπαει.
K: περαστε!
Η πορτα ανοιξε και αρχισε να μπαινει μεσα ενας- ενας.
Namjoon: εμμ μικρη μου! Πως νιωθεις? Πως εισαι?
K: πολυ καλυτερα! Βεβαια ποναω ακομα αλλα θα περασει!
Του απαντησα με ενα χαμογελο και εκεινος ανταπεδωσε με ενα χαμογελο επισης.
Jin: ναι εμ! Θελουμε να σου ζητησουμε ενα τεραστιο συγνωμη για ολα οσα σου καναμε! Αν σε ειχαμε πιστεψει δεν θα βρισκοσουν τωρα σε αυτη την κατασταση! Απλα λογο της δουλειας μας καταλαβαινεις δεν εμπιστευομαστε τοσο ευκολα! Και παλι συγνωμη πριγκιπισσα!
K: καταλαβαινω! Ουτος ή αλλος δεν σας εχω κρατησει κακια! Μια οικογενεια ειμαστε! Σας αγαπω ολους παρα πολυ! Οικογενειακη αγκαλια?
Τους ειπα και ανοιξα τα χερια μου. Εκεινοι χωρις να χασουν χρονο ετρεξαν κατευθειαν να με αγκαλιασουν σφυκτα... Πολυ σφυκτα.
K: εμμμ παιδια συγνωμη απλα θα με πνιξετε και επισης ποναω!
Απομακρυνθηκαν αμεσως και μου ζητησαν συγνωμη. Αρχισαμε να συζηταμε για διαφορα θεματα, κυριως βεβαια εμενα ρωτουσαν. Φενοταν πως ηθελαν να αναπληρωσουν τα χρονια που χασαμε ως ενωμενη οικογενεια.
Jin: δηλαδη πλεον δεν ειναι ο jungkook ο μικροτερος του σπιτιου θα εχουμε και μια μικρη πριγκιπισσα πλεον
Jungkook: ΝΙΙΙΙΙΙΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΕΓΑΛΟΣΣΣ ΑΔΕΛΦΟΣΣΣΣΣΣΣΣ
Ειπε με εναν παιδικο τροπο και αρχισαμε να γελαμε. Τελικα τα φενομενα απατουν, δεν ειναι οσο σκληροι πιστευα! Εχουν και μια πολυ ευαισθητη πλευρα!
Κ: μπορω να σας κανω μια ερωτηση?
Σταματησανε να γελανε και γυρισαν προς το μερος μου.
J-hope: φυσικα γλυκια μου οτι θες!
Κ: τον william θα τον αφησετε σωστα?
Εκεινη την στιγμη τα βλεματα τους σκοτεινιασαν. Ωραια τωρα ευχομαι ή να εξαφανιστω ή να μην το ειχα ρωτησει ποτε αυτο! Τι θελω και το ανοιγω? Ολο σε μπελαδες βρισκομαι!
Namjoon: νομιζω πως ηρθε η ωρα να σε αφησουμε να ξεκουραστεις! Εχεις περασει πολλα και δεν κανει να εισαι συνεχως στην τσιτα! Παιδια εμεις να πηγαινουμε!
K: δεν-
Jin: ναι δικιο εχει ο namjoon πρεπει να ξεκουραστεις και να κοιμηθεις μικρη!
Μου ειπε καθως τους εκανε νοημα να συκωθουν. Εκεινοι το καταλαβαν και συκωθηκαν ωστε να φυγουν.
Κ: καλα αλλα μπορει να μεινει τουλαχιστον ο kookie μαζι μου? Μεχρι να κοιμηθω!
Ειπα με μωρουδουστικη κανοντας τις καρδιες των αγοριων να λιωσουν.
Jungkook: φυσικα μικρη μου πριγκιπισσα! Θα μεινω μαζι σου!
K: Νιιιιιιιιιιιιιι
Suga: ωραια! Καληνυχτα μικρη μου θα τα πουμε αυριο!!
K: καληνυχτα oppa! Καληνυχτα σε ολους! Αααα η lia που θα κοιμηθει?
Jimin: στο δωματιο του taehyung εκεινος θα κοιμηθει στον καναπε σωστα tae?
Τον ρωτησε ενω ειχε σχηματισμενο στο προσωπο του ενα πονηρο χαμογελο. O taehyung προσγειωσε το χερι του στο σβερκο του jimin δινοντας του μια δυνατη σφαλιαρα.
Taehyung: ναι η lia θα κοιμηθει στο δωματιο μου! Παμε τωρα?
Ειπε ενω κοιταζε απειλητικα τον jimin.
Jin: παμε!
Βγηκαν εξω απο το δωματιο και εγω εμεινα μονη με τον kookie. Εκεινος ξαπλωσε διπλα μου και με πηρε αγκαλια.
Jungkook: συγνωμη για ολα μικρη μου βασιλισσα! Υποσχομαι πως απο εδω και περα δεν θα σε πειραξει κανεις! Μονο πανω απο το πτωμα μου!
K: σε αγαπω αδελφουλη μου
Jungkook: και εγω πριγκιπισσα μου! Και εγω......
-και στοπ-
Γεια σε ολους! Τι κανετε? Ολα καλα? Χρονια και ζαμανια εχετε να δειτε κεφαλαιο στο βιβλιο αυτο το ξερω!!! Επεστρεψα ομως με νεο κεφαλαιο! Ελπιζω να σας αρεσει..... Καλη συνεχεια σε ολους... 💜💜💜
ESTÁS LEYENDO
Crazy love
Fanfickim Katherine(19 ετών) -y/n Είναι ένα 19 χρόνω κορίτσι που ζει στην αγγλια μαζί με την μητέρα της και την κολλητή της lia οι οποίες είναι αχώριστες από μικρές η σχολή που θα σπουδάσει είναι η νομική Jefferson William (19 ετών) Ζει με τον πατέρα το...