Ξημερωσε Σαββατο, η Alisson κοιμοταν βαρια οταν ξαφνικα χτυπησε το κινητο της. Δεν εδωσε σημασια, μα πρωι πρωι ποιος να ειναι; Δεν την ενοιαζε οποιος και να ηταν.
Το βουισμα επεμενε και αναγκαστικα επρεπε να σηκωθει και να το σηκωσει.
"Ναι.." ειπε καπως αγριεμενα.
"Καλημερα, Alisson." Ηταν η Hannah.
Μα τι στο καλο θελει πρωινιατικα, σκεφτοταν η Alisson απο μεσα της.
"Καλημερα, Han. Δεν καταλαβαινω γιατι με πηρες τοσο νωρις τηλεφωνο.."
"Α, δεν ηξερα οτι κοιμοσουν ακομα. Με συγχωρεις, αλλα επρεπε να σου πω κατι.."
"Ενταξει λεγε γρηγορα ομως να τελειωνουμε."
"Σημερα, εχει γενεθλια η Maxi. Και θα κανει παρτυ στο σπιτι της. Χθες δεν σε βρηκαμε μετα το σχολειο να στο πουμε και γι'αυτο σε πηρα τηλεφωνο."
"Οκευ,οκευ. Τι ωρα και που;"
"Το σπιτι της ειναι ενα τετραγωνο μακρια απο το δικο σου. Θα ερθω να σε παρω μαζι με τη Laura και τη Nandine στις 8.30"
"Ενταξει. Ποιους εχει καλεσει;"
"Ολο το σχολειο προσκαλεσε αλλα δεν ξερω ποσοι θα ερθουν. Η Maxi φημιζεται για τα υοεροχα παρτυ που κανει, αρα λογικα θα ερθουν πολλοι.."
"Ενταξει τα λεμε στις 8.30"
( Alisson's POV).
Η Maxi θα κανει παρτυ και μπορει να ερθει οποιος θελει. Δεν μπορει μα συμβαινει αυτο. Θα ειναι και αυτος εκει. Μαλλον, κατα πασα πιθανοτητα.
Δεν μπορω να παω αμα ειναι και εκεινος. Χθες..Ω,θεε μου χθες ημουν τοσο σκληρη μαζι του. Το μετανιωσα καπως..αλλα οχι! Δεν θα του κανω τη χαρη! Θα παω και θα περασω τελεια χωρις να του δινω σημασια.
(Τελος Alisson's POV)
Η ωρα πηγε κιολας 5.00 και η Alisson συνειδητοποιησε πως επρεπε να αρχισει μα ετοιμαζεται. Πριν μπει για μπανιο,φωναξε τη μαμα της.
"Ε,μαμα σημερα εχει γενεθλια η Maxi και στις 8.30 θα ερθουν τα κοριτσια να με παρουν."
"Μα, Ali..Σημερα εχουμε δειπνο. Θα ερθουν οι παππουδες σου να γιορτασουμε την προαγωγη του μπαμπα σου στη δουλεια."
"Για μισο λεπτο. Ποτε εγινε αυτο; Προαγωγη;"
"Χθες το εμαθε. Και ηρθε σπιτι τρεχοντας να μας το πει. Απλα ελειπες. Οπως παντα.."
"Δεν μπορω σημερα, εχει γενεθλια η φιλη μου. Κανονιαε το για αυριο αμα ειναι."
"Ενταξει τοτε θα παρω τους παππουδες τηλεφωνο και θα πω για αυριο. Απλα να εισαι εδω.."