10

26 4 0
                                    


Miles

Sabah Agatha'nın aramasıyla uyandım. Telefonu sinirle açtığımda Agatha'nın üzgün sesiyle ayıldım.

"Miles."

"Agatha iyi misin?"

"Hayır. Sana gelebilir miyim?"

"Tabii konum atarım."

Telefonu kapattığımda saate baktım. Akşam 5 mi? Tüm gün uyumuşum Alex nerde? Odamdan çıkıp oturma odasına baktığımda onun da koltukta uyuduğunu gördüm. Üstüne battaniye almamıştı. Kendi battaniyemi getirerek üzerine örttüğümde kıpırdanıp battaniyeye iyice sarıldı. Kokusunu içine çekti ve

"Miles."

İsmimi dudaklarından duymam yüzümde bir gülümseme oluştururken dün gece aklıma geldi. Beni başka bir kız için öpmesi. Kafamı iki yana sallayıp odama döndüm ve telefonu aldım. Agatha'ya konum atıp kapının önündeki gazeteliğe anahtar bıraktığımı yazdım. Duşa girmeliydim ve Agatha geldiğinde Alex zil sesiyle uyanırsa ikimize de bir sürü söylenirdi.

°

Duştan çıktığımda hızlıca giyinip mutfağa geçtim. Agatha'ya burada yiyecek bir şeyler hazırlarken görmek beni şaşırtmamıştı.

"Hoşgeldin."

"Hoşbuldum. Alex hâlâ uyuduğuna göre gece fazla içtiniz?"

"Evet. O benden daha kötüydü bir süre daha uyur."

"Akşamdan kalma için mükemmel bir karışımım var baş ağrın var mı?"

"Soru mu bu?"

Kahkaha atıp konuştu.

"O zaman seni sıkıntılı halimle boğmadan önce kendine getireyim."

Hazırlamayı bitirdiği karışımı bir bardağa koyup önüme itti.

"Masaya otur iç bunu kahvaltılık hazırlıyorum."

Kafamı sallayıp masaya geçtim.

"Agatha sesin telefonda iyi değildi-"

"Sonra Miles."

"Nasıl istersen."

Yaptığı içeceği bitirdiğimde şimdiden daha iyi hissediyordum. Yerimden kalkıp Agatha'ya yardım etmek için yanına geçtim.

"Ne yapacaksın yardım edeyim?"

"Pancake yapıyorum sever misiniz?"

"Bayılırız."

"Tamam o zaman un nerdeyse çıkartıp yavaş yavaş karışıma ekle."

505~milexHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin