¹⁵ 𝐴𝑐𝑒𝑠𝑡𝑎 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑑𝑜𝑎𝑟 𝑖𝑛𝑐𝑒𝑝𝑢𝑡𝑢𝑙

181 6 2
                                    

[A doua zi]

Sincer să spun, imi este puțin frica sa merg la scoala. L-am lăsat pe Hyunjin ieri acolo și am plecat ca nesimtita. Cine știe ce gândește acum despre mine sau ce vrea să imi faca.

De fapt, dacă stau să mă gândesc puțin, eu nu am facut nicio rău. El m-a luat prin surprindere și, ori cum, nu trebuie să mă intereseze părerea lui. Trebuie să stau momentan de-o parte și trebuie să mă concentrez pe concurs. Trebuie să îi arată lui Sunmi și lui Wonyoung ca nu sunt cârpă lor.

........

Am ajuns în clasa, m-am pregatit de ora și apoi am mai vorbit cu Ryujin. Hyunjin ajunsese fix cand se suna se, deci nu avusese timp ca să vină la mine.

.........

După ore m-am dus în sala de sport fiindcă se terminasera cursurile ce trebuiau ținute acolo. Ok, deci m-am dus în sala de sport pentru a putea exersa.

Mi-am luat boxa din ghiozdan și mi-am exersat pașii de dans. Maine aveam să repet cu dansatorii pe care mi i-a plătit părinții pentru a putea dansa.

Am exersat în jur de 30 de minute.

Hyunjin: Nu iti este cald. Cel puțin la fata..... spune în timp ce se îndreaptă spre mine ușor.

Mina: Ce te interesează pe tine. E față mea. E corpul meu.

Hyunjin: Nu va mai fi pentru mult timp... spune în timp ce rânjea pervers.

Mina: Asta se va adeveri doar în visele tale. spun în timp ce imi dau ochii peste cap.

Ma duc sa dau din nou drumul la muzica pentru a exersa. De data aceasta începusem să cânt.

Nici nu apucasem să fac un 1 min. din prestație ca Hyunjin imi opreste boxa.

Mina: Ce mai vrei acuma? și imi ridic față spre el.

Își pune degetele pe bărbia mea și o ridică, iar apoi și le îndreaptă ușor spre ureche pentru a-mi da masca jos. Eu îmi întorc capul intr-o parte ,astfel, el luându-și mainile de pe față mea.

Mina: Te-am lăsat eu să pui mâinile pe fata mea? imi întorc capul și privirea încrustată spre el.

Hyunjin: Nu am voie? spune zâmbind ca un nebun

Mina: Hai mai lasa-ma cu palavragelile tale! Stiu ca orice mi-ai zice nu este adevărat. Crezi ca sunt oarbă? Te vedeam plângând gând te-ai despărțit de Wonyoung și mai devreme spuneai ca nici nu ai placut-o. Nu au fost sentimente. Sunt și eu om, frate! Parca imi e și mila de Wonyoung. Nu o să mă iubesti! Nu o să mă plăci! Nu o să fie nici o atracție! Fiindcă TU nu te gândești la cel pe care îl rănești și asta este ce nu suport eu în lumea asta. Nu te crede superior și indiferent! Nu mai face pe cuceritorul și după să arunci oamenii și sentimentele ca buruiana la găini!

Hyunjin: Mina ..... Ce dragut arati astazi. spune din nou uitându-se ca un psihopat.

Mina: Nu, deci tu chiar esti nebun!

Îmi strang lucrurile, dar Hyunjin ma ia intr-o îmbrățișare strânsă de la spate. Începe să imi s oprească la ureche "Uite ca te-ai calmat" . Începe se imi sărute gâtul și urechea.

Mina: Gata!!!!! M-am saturat. și ma elibereze din brațele lui și chiar plec.

..............

[Convorbire prin mesaje]

[𝙽𝚘𝚝 𝚠𝚎; 𝐦𝐨𝐫𝐢 𝐜𝐮 𝐧𝐨𝐢 ╥﹏╥ シ︎☠︎︎]

💜𝐒𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐆𝐢𝐫𝐥  🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum