Bir f(x) konseri

200 16 0
                                    

Yine bir konser yine muhteşem kalabalık yine çığlıklar,ışıklar gözler,pankartlar ve yine heyecan kokusu harika değil mi? Yanımda ise fanlarıma çok yakın davrandığım için kıskançlık krizlerne giren Jung tepeden toplanmış at kuyruğu ve büzdüğü dudakları,şapsal suratı son olarak çatık kaşları. Tanrım ,çok şapşal her zamanki gibi, ne yapayım iki elimi kafasını kavrayacak şekilde açtım ve;
Llama:Junggg
Kafasını bir sağa bir sola sallarken sesim titriyordu ve o hala yüz ifadesini değiştirmeden çatık çatık bana bakıyordu.
Llama: Şş onlar llama fanı, tabikide ilgi göstereceğim.
Jung: Peki tabiki ilgi göstereceksin fakat ş-şu güzel olanlar onlar pek sempatik değiller.
Llama: Kıskanıyorsun sen uzatma.
Jung:S-saçmalama!
Llama: Yalan söyleyemiyosun uğraşma.
Jung:A-amber!!!
Llama: Cırtlama be bendeki de kulak çok kutsal bir kulak mükemmel kulaklı llama.
Krystal ve mükemmel ağırlıkta kolları beni yok etmek için çok harika bir malzeme. Adeta tek bir vurması bile ruhumu çıkartıyor. Kolum çürüdü kolum!!
Vic: Sizi küçük böcekler, sahne bekliyor siz burda didişiyor musunuz? Amber koca poponu kaldır da şu bağırmaktan dalak kanseri olan hayranlarına bir selam ver.
Amber: Dalak kanseri mi olmuşlar?
Sulli: Vicomma hazırız biz, pamuk şekere benzemiş gibiyim biraz.
Luna: Voov çok kalabalık heyecanlandım be.
Mükemmel biz sahneye çıkar çıkmaz cırtlamalar, çığlıklar, ve tabiki lanet güzellikte hayranlarım" ambeerrjfjgkfkgkktkf aaaaaammbeeerrrrr lan gel burayaaaaaslfkgörflfefpfprle" diyorlar, lan demeleri çok garip değil mi? Sesler sesler çığlıklar ,müthiş biz, ve şimdi farkettim bunlar Krystalın poposuna mı bakıyorlar? Tabiiki Jung'u ittiğim gibi ö üne geçtim ve tabiiki dans koreografisinde böyle birşey yok sahnenin önünde kaldım ve herkes bana bakıyordu çaktırmadan müziği daha fazla açın diye sinyal verdim müzik şiddetlendi ve ben mal mal dans ediyordum,kızlar arkada beni izleyip gülüyordu,ben burda koca konseri kurtarıyorum herkes gülüyor saçmalık.

Ara bölüm uzun zaman geçti üzgünüm fakat hızlanmaya çalışacağım.
Teşekkürler

Prenses BüyüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin