1.fejezet

58 3 0
                                    

Tudjatok milyen érzés az amikor gondolkodsz valamin és sehogy sem tudsz rájönni a megoldásra? Aztán amikor végre sikerül akkorát koppan hogy  napokig agyalsz utána tovább hogy mekkora fasz voltál? Hát valahogy én is így vagyok most ezzel.
Itt ülök az ágyon kezembe a bizonyítékkal és azon tűnődőm. Hogyan csesződhetett el így minden. Persze a jelek egyértelműek voltak csak én nem vettem észre. A gombóc a torkomban fojtogat és a csalódottság szinte mardos. Olyan érzés ez mint akit szarrá rugdosnak majd ott hagyják a fájdalmában dagonyázni, csak nekem épp most a szíven érzi ezt. Mind három szerelmem ne szépítsük durván átcseszett. Az egyiket teljesen félreismertem és hülyére vett. A másik kihasználta a gyengeségemet és elérte hogy bízzak benne. De talán még is a harmadik fáj a leginkább akiről azt hittem mellettem áll és segít ha szükségem van rá. Persze tudtam hogy sosem fog viszont szeretni még is az ő árulása fáj a legjobban. Ahogy az apró dobozra nézek haragot és megalázottságot érzek. Fel merülhet a kérdés még  is hogy lehet valakinek egyszerre három szerelme? A válasz igen egyszerű, szimplán hoztam a formám. Andrew Davis tizenhét éves, és túl van egyszerre három szerelmi csalódáson. Szerintem még a végen világrekorder leszek. Csak én lehetek olyan szerencsétlen hogy a háromból egy se sikerül és még át is vernek. Végig gondolva az eseményeket teljes mértékben én tehetek róla akárhogy is próbalom keresni hol ronthattam el, de ugorjunk egy kicsit vissza, és talán kezdjük inkább az elején.....

A suli és egyéb katasztrófák! Andrew Davis a szerelem relatív...Where stories live. Discover now