~POV. CASSANDRA~
Eu cu băieții, mergeam spre casă, era înnorat, aș fii mers cu Jimin, dar el mai avea încă 2 ore, dintr-o dată, începe să picure ușor, după să plouă cu putere;
- Haideți mai repede, mergem la mine acasă că este mai aproape *zise Yoongi*
Am ajuns la el acasă, uzi lioarcă (sper că am scris bine), iar mama lui Yoongi ne aștepta;
- Oh copii, haideți, mergeți să vă uscați să nu răciți, eu merg să vă fac câte un ceai....
Noi am mers sus, și mie mi-a dat un hanorac de al lui, până mi se usucă hainele mele, iar lui Jungkook niște pantaloni și un tricou...după ce ne-am îmbrăcat, am coborât jos, unde o văd pe surioara lui Yoongi, mânca o căpșună...awww ce cute este....
- Hai, așezați-vă, și luați și beți ceaiul..
- Ăm, eu merg să-l sun pe Jin, să-i spun că sunt la tine, și că vin mai târziu...
- Ok Cassi, du-te...
Eu îl sun pe Jin, și îi spun, el înțelege și după cobor la băieți..
- Cassi, te simnți mai bine? Că mai speriat când am văzut că ai leșinat azi la școală...
- Da, mă simnt bine, vă mulțumesc băieți că aveți grijă de mine, sunteți niște prieteni minunați...
- Aww, și tu ești o prietenă minunată, te iubim Cassi!♡
- Și eu pe voi!
________________________________________
După ce se uscă hainele mele, mă îmbrac, s-a oprit și ploaia...
- Ok, noi plecăm, paaa Yoongi, ne mai auzim!
- Paa Jungkook, pa Cassi!
Noi ajungem la mine acasă...
- Pa Cassi, să ai grijă de tine!
- Paa, ne vedem luni!
Intru în casă, și îl aud pe Jin, cum plânge...mă apropii de el, și îl iau în brațe...
- Jin, de ce plângi?
- Oh, C-Cassi, a-ai venit, ă-ăm....nimic
- Jin, nu ai cum să plângi din nimic, spune, te ascult!
- Cassi, te rog, stai calmă, te rog, nu te speria....
- Jin, acum chiar mă sperii, ce s-a întâmplat??
- M-mama....
- Ce este cu ea? JIN, SPUNE ODATĂ, CE S-A ÎNTÂMPLAT CU MAMA???
- A-a făcut a-accident, ș-și...*începe să plângă mai tare*
- Șii...ce s-a întâmplat?
- A-a m-murit!
Când am auzit asta, simțeam cum tot cerul îmi pică în cap, nu puteam să cred așa ceva...
CITEȘTI
Math Teacher
RomanceCassandra este o fată de 17 ani, ea trăiește o viață grea alături de mama și fratele ei, SeokJin....Tatăl ei vine mereu băut acasă și îi bate mama. Într-o zi s-au hotărât să se mute în Coreea de Sud, Seul, acolo unde mama Cassandrei a copilărit, fat...