Era...Jimin...
Lacrimile îmi curgeau șiroaie pe obraji, nu puteam să cred, dar cum? În momentul de față nu mai înțelegeam nimic...
- Domnișoară Kim, luați aceste fișe și duceți-le la mine în birou, și pregătiți anestezia...
- B-bine...
Am mers repede la el în birou, am pus fișele pe birou, și am fugit repede să prepar anestezia, am făcut-o și am fugit repede în sala de operații...
- Faceți anestezia domnului, până mă întorc eu...
Iau siringa în mână, și îi fac anestezia lui Jimin, în momentul de față, de-abia mai știam ce se întâmplă....după ce i-am făcut-o, a venit doctorul, și eu eram nevoită să părăsesc sala, eu mă duc la mine în cabinet și încep să plâng, chiar nu mai știam ce se întâmplă...îmi era frică, îmi era frică să nu pățească ceva, nu știu ce m-aș face fără el, după scurt timp, Jin vine la mine, îngrijorat, el nu știa de ce plâng...
- Scumpo, de ce plângi?? *vine la mine și mă ia în brațe*
- J-Jin...
- Da, puiule!
- J-Jimin...
- Ce-i cu el?
- El, a f-făcut accident, pe el l-a lovit un tir, el e-este în s-sala de operații...*și încep să plâng mai tare*
- Cummm??? Adică, el a făcut accident? Accidentul este la toate canalele la TV...
De când este în operație?- De jumătate de oră.... Dacă Jimin pățește ceva? Dacă ii se întâmplă ceva?
Nu vreau asta Jin....- Nu te speria iubito, totul o să fie bine, acum calmează-te...
- Dar, cuum? Cum s-a întâmplat asta? El mai avea de stat încă un an și 9 luni...
- Am văzut la Tv că a fost eliberat...și că el se îndrepta spre spitalul ăsta, și un tir care a fost urmărit de poliție, a intrat în el cu putere....
- Off...sper numai să fie bine...
- O să fie bine, o să vezi, nu trebuie să te sperii....
- B-Bine...
|Peste două ore|
Aștept deja de două ore și jumătate în fața sălii de operații, nimeni nu a ieșit de acolo, peste puțin timp, ușa este deschisă de doctor și de celălalte asistente...
- Cineva pentru Domnul Park?? *întreabă doctorul*
- Păi, eu sunt *spun uităndu-mă la el*
- Oh, serios, ce îți este?
- Este iubitul meu..
- Bine, uite, treaba este mai complicată, el a intrat în comă, și dacă nu iese în maxim 5 zile, suntem nevoiți să-l scoatem de la aparate și să-l declarăm decedat....
Eu aveam lacrimi în ochi, nu vroiam asta, mai bine stătea încă un an și 9 luni la închisoare decât să pățească asta...
- Chiar îmi pare rău Domnișoară Kim, dar impactul a fost mare,s-a lovit foarte grav în zona capului....
- Am înțeles, îl pot vedea?
- Desigur, imediat îl ducem în salonul 23...
- Bine, vă mulțumesc!
După ce îl duce pe Jimin în salon, îi discută cazul puțin, care nu era unul bun...
- Bun, noi vom pleca, Domnișoară Kim, puteți să rămâneți puțin cu el...
- Vă mulțumesc foarte frumos!
Doctorul zâmbește și iese din salon, cu celălalte colege de ale mele...
Mă apropii de patul unde stătea el, mă așez lângă el, îi iau mâna și io sărut, mă uit la el, care era conectat la o grămadă de aparate, îi sărut buzele, care erau ușor albastre, o lacrimă mi se scurge pe obraz, căzând pe pieptul lui, care era gol, fiind acoperit cu un cearceaf până la jumătate...
- Jiminie...te iubesc atât de mult, dar mă urăsc pe mine, mă urăsc pe mine pentru ce ți-am făcut...dacă nu eram eu, acum aveai încă slujba și poate nevastă și copilași, copilași care să te aștepte când vii de la muncă și să fugă spre tine și să te ia în brațe...și să fii avut o femeie în toată regula, eu sunt doar o copilă față de tine, o copilă care te iubește enorm de mult....dar acum...tu zaci pe un pat de spital, în comă, fără slujbă, și doar suferind...din ce cauză? Din cauza mea.... Ai fii fost bine și fericit, dacă nu eram eu, acum sigur mă urăști, ei bine, sincer, și eu mă urăsc... Când ai spus că ți-ai da viața pentru mine, nu mă gândeam că asta o să faci, dar sper, cu toată inima, că tu te vei trezi curând, pentru că nu merită să-ți dai viața pentru una ca mine... Te iubesc Jimin, să nu uiți asta! *și îi sărut fruntea*
Mă mai uit odată la el, și ies din salon, mergând spre cabinetul meu, pentru a-mi continua treaba...
Heey, am revenit cu un nou capitol, dacă vă place nu uitați de un vot (nu vă oblig) Vă pwwwp :3Poză free :)
CITEȘTI
Math Teacher
RomanceCassandra este o fată de 17 ani, ea trăiește o viață grea alături de mama și fratele ei, SeokJin....Tatăl ei vine mereu băut acasă și îi bate mama. Într-o zi s-au hotărât să se mute în Coreea de Sud, Seul, acolo unde mama Cassandrei a copilărit, fat...