21

496 31 4
                                    

|Peste un an și 3 luni|

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

|Peste un an și 3 luni|

Mai au rămas un an și 9 luni până la eliberarea lui Jimin, eu eram angajată ca asistentă la un spital de urgență din Seul, eu acum eram la muncă, eram în pauza de prânz, mâncam cu Jin, el lucra la același spital cu mine, numai că el era pediatru, lucra cu copii...

- Hey scumpo, de ce ești așa îngândurată? *întreabă el, bând din cafea*

- Nu știu Jin, am o presimțire ciudată...

- Adică?

- Păi...nu știu mai exact, simnt că se va întâmpla ceva rău..

- Aish, nu vorbi prosti...

- Poate este numai în mintea mea...

Dintr-o dată simnt o neliniștire în mine, încep să tremur, s-a întâmplat ceva,cu siguranță, oh, sper să nu fie în legătură cu Jimin....

- Cassandra, ce ai pățit scumpo? *spune Jin îngrijorat, fugind spre mine*

- J-Jin...s-a î-întâmplat c-ceva...c-ceva rău..

- Calmează-te micuțo, totul este bine, da? Nu trebuie să te sperii, haide până la baie, să te speli pe față cu puțină apă rece, să-ți revii...

|POV. Jimin|

Stăteam la mine în celulă, eram super obosit și îi simțeam lipsa micuței mele, îmi este așa de dor să o iau în brațe, să o strâng la pieptul meu și să nu-i mai dau drumul niciodată, dar mai aveam încă un an și 9 luni, un an și 9 luni mai aveam de stat în această celulă afurisită și un an și 9 luni mai aveam de stat fără fata care, pe când ies de aici, când împlinește 20 de ani, vreau să o fac soția mea, femeia cu care o să-mi petrec tot restul vieți și o să întemeiez o familie....Am auzit de la Jin, că ea este acum asistentă, este la spitalul unde lucrează și el...

Îl văd pe gardian cum se apropie de celulă mea, ori am vizitatori, ori a venit să-și bată joc de mine iarăși....

- Domnule Park, sunteți eliberat!

- Poftim?

- Ești surd, nu auzi? Am spus că-

- Aish, am auzit ce ai spus, nu sunt surd, dar cum?

- Mai vrei să rămâi?

- Nuuu...

El îmi deschide celula, și eu ies fericit cu zâmbetul până la urechi, abia aștept să o revâd pe iubita mea...

- Ai fost eliberat, deoarece Domnul Lee Felix, a falsificat unele poze și videoclipuri, și nu erau toate adevărate, iar judecătorul Kim, a decis că poți fii eliberat...

- Oh, Slavă Domnului!

Mi s-au dat toate lucrurile mele, și am plecat și am plecat în fugă spre casă, pentru a lua mașina până la spital, penitenciarul nu era departe de casă mea, am ajuns în fața casei mele, iau mașina repede, și merg spre spitalul unde lucra Cassi...

Eram pe drum spre spital, aud mașini de poliție din fața mea, mă uit mai bine, era un tir, care era urmărit de poliție, la volan, mi se părea cineva cunoscut, era Felix, observ cum zâmbește malefic și intră pe contra-sens, intrând cu tirul în mașină mea, iar de atunci am văzut tot negru...

****

- Cassi, calmează-te, totul este bine, nu te panica....

- Jin, cum pot să mă calmez, dacă Jimin a pățit ceva?

Mă pun în genunchi, pe parchetul cabinetului meu, plângând...

- Domnișoară Kim, veniți urgent, doctorul are nevoie de dvs.

Eu fug de grabă, am văzut mai în față cum doctorul și cu niște asistente duc o targă, dar nu am putut vedea cine era..

- Ce s-a întâmplat Mi Sun? *îmi întreb colega*

- Un domn, a făcut accident, atunci când un tir a intrat cu putere în el, este rănit grav...

Fug repede și eu lângă doctor, și când mi-am îndreptat privirea spre omul de pe targă, inima mi-a stat în loc...era...

era

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Heey, am revenit cu un nou capitol, am lăsat puțin de suspans aici la final, pentru că de ce nu:)) dacă vă place nu uitați de un vot, (nu vă oblig) vă pwwwp:3

Poză free :)

Poză free :)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Math TeacherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum