30 (18+)

585 23 0
                                    

Totul era foarte frumos, afară ningea lin, casele oamenilor erau împodobite cu multe luminițe, totul era pregătit pentru Crăciun

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Totul era foarte frumos, afară ningea lin, casele oamenilor erau împodobite cu multe luminițe, totul era pregătit pentru Crăciun. În casa celor doi, atmosfera era foarte frumoasă, amândoi stăteau pe canapea așteptând colindătorii și musafirii, adică Jin cu iubita lui, SunRi.

- Mă bucur că anul acesta îmi petrec sărbătorile cu tine, nu știi cât de dor mi-a fost de tine iubito! *spune Jimin ținând-o pe șatenă de mâini, zâmbind cald*

- Și eu mă bucur că te am alături, dragule!

Atunci aud o bătaie în ușă

- Mă duc să deschid eu, sigur e Jin! *spuse fata*

Se îndreaptă spre ușă, când deschide, Jin efectiv îi sare în brațe, îi era dor de sora lui...

SunRi zâmbea bucuroasă la imaginea din fața ei, și ei îi era dor de Cassandra, se înțelegeau ca două surori...

Jimin merge și o îmbrățișează pe SunRi prietenește. Ea i-a fost alături când Cassandra ,,nu mai era în viață,, și l-a consolat de fiecare dată..

- Știu Jin că ți-a fost dor de mine, dar lasă-mă să și respir!

Brunetul să uită o ochii înlăcrimați zâmbind cald și sărutându-i fruntea fetei cu blândețe..

- Tu nu știi cât de dor mi-a fost de tine, Cassi!

- Și mie de tine, Jin!

Se mai îmbrățișează o dată, și după în sfârșit putea și SunRi să o ia în brațe, fetele se îmbrățișează și merg la masă unde încep să mănânce și să povestească așteptând colindătorii...

Au venit mulți copii, dar ultimul care a venit a făcut inima fetei să se înmoaie, era un băiețel cu ochii albaștri, blond, și de vreo 3 ani că tatăl lui, colindând Moș Crăciun.

Fata putea să jure că nu a mai văzut vreun copil așa drăgălaș...

Îl prinde de obrăjori și îi dă niște bani și niște dulciuri...

După ce pleacă...

- Jimin, vreau și eu un bebe.

- *Jimin chicoti* Iubito, trebuie să mai așteptăm, după nuntă, îți promit că vom face unul...

- Tu ai văzut ce drăgălaș era băiețelul acela?

- Da, scumpo!

Jin se uită la iubita lui zâmbind...

- Iubire, noi cănd vrei să facem un bebe? *spune sărutând-ui obrajii*

- Stai că încă nici nu am făcut starea civilă, nici nu mai cerut, avem timp!

Jimin se uită la Jin zâmbind ștrengar...

- Oh, păi atunci....

Jin se pune într-un genunchi și îi ia mâna dreaptă și scoate un inel....

Math TeacherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum