Byakuya'nın kütüphaneye gitmesinin üstünden yaklaşık 15 dakika geçmişti, Kokichi yemekhanede Shıichi ile sohbet ediyordu ama aklı Byakuya'daydı, acaba hep böyle mi davranacaktı? Bir gün gerçekten yakınlaşabilecekler miydi? Kokichi kendi kendine bu soruları sorarken Shuichi bir sorun oldugunu farketti ve sordu, "Hey, Kokichi? Bir sorun mu var?" Kokichi birkaç saniye duraksadı ve kafasını hayır anlamında salladı, "emin misin?" Dedi Shuichi, Kokichi bunun üzerine zoraki bir şekilde gülüp "Noldu benim için endişeleniyor musun?" Dedi. O sırada Makoto konuşmalarına kulak misafiri oluyordu ve Kokichi'nin moralinin düşük olmasının sebebinin Byakuya oldugunu tahmin edebiliyordu...
Kokichi birkaç dakika sonra işinin oldugunu söyleyip masadan kalktı ve kütüphaneye Byakuya'nın yanına gitti. Kapıyı açtığında Toko'nun Byakuya'nın başında dikildiğini, Byakuya'nın da huzursuz bir şekilde kitap okuduğunu gördü. Onu o durumdan kurtarmak istemişti... Ne yapabilirim diye düşünürken Byakuya ona döndü, "Ne var?" Kokichi gülümseyerek "Toko'ya çıktığımızı söylemedin mi hala?" dedi, Byakuya bunun üstüne şaşırıp kaşlarını kaldırdı. Kokichi başını öne eğdi ve dudaklarını büzdü, "Neden herkesten saklamaya çalışıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olumsuz Aşk (Byakuya x Kokichi)
FanfictionBu fanficte Byakuya ve Kokichi'nin zorlu aşk hayatını ve bunu nasıl idare ettiklerini göreceksiniz:)