Tanışma

271 9 8
                                    

      Byakuya o sabah ters tarafından kalkmıştı, her zamankinden daha gergindi. Üstünü giyinip yemekhaneye gitti ve Makoto oralarda mı diyr bakındı, göremeyince etrafı boş olan bir yere oturdu. Zaten yalnız kalamayacağını biliyordu, Toko yakında gelip yapışırdı yakasına.

       Kokichi geceyi Shuichi ile geçirmişti ve bu yüzden neşesi yerindeydi, tüm gece sohbet edip eğlenmişlerdi. Sabah Monokuma'nın sesi ile uyandı ve kendi kendine söylendi... Kıyafetlerini giyip yemekhaneye gitti ve Byakuya'nın yanına oturdu. Aslında Byakuya uzun süredir Kokichinin ilgisini cekiyordu, tavırlarının aniliği, duygularının çok hızlı değişmesi... Bunlar Kokichi için ilgi çekici ve aynı zamanda komik şeylerdi.

       Gıcık bir ses tonuyla "Selam zengin cocuk"
dedi Kokichi, Byakuya dönüp Kokichi'yi süzdükten sonra gergin bir ses tonuyla "Ne istiyorsun?" dedi. Kokichi bu durumdan rahatsız olmuştu, böyle bir tepki beklemiyordu. Aslında Byakuya'nın vereceği bu tepki çok barizdi, ama Kokichi yine de bir umutla yaklaşmıştı Byakuya'ya. "Heyy sakin ol ama, sadece tanışmak istemiştim!" dedi Kokichi, Byakuya bunun üstüne yemeğini alıp başka sandalyeye geçti... Bu sırada Makoto uzaktan olanları seyrediyordu, Kokichi'nin üzüldüğünü düşünüp yanına geldi ve omzuna dokundu. "O hep böyledir, lütfen üstüne alınma" dedi ve gülümsedi, Kokichi de bunu başıyla onayladı.

        Aradan bir yarım saat geçti, Toko gelmişti ve Byakuya'nın yanında oturuyordu. Byakyya yemeğini bitirip kalktı ve kütüphaneye gitti, Toko da yemeğini daha bitirmemiş olmasına rağmen Byakuya'nın peşinden koştu. Kokichi içinden "Ne garip insanlar" diye geçirdi ama Byakuya ile tanışmayı her şeyden çok istiyordu...

Kokichi Byakuya ile tanışabilecek miydi?...

Olumsuz Aşk (Byakuya x Kokichi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin