1. 13+

7.5K 237 477
                                    

Per Dream

Kolejny zwykły dzień- Ale cudowny mimo wszystko booo dzisiaj mam stream z Gogyyyymmmm, lubię grę i streamy z prawie każdym ale z nim czuje się tak, tak naprawdę swobodnie, on zna prawie moje wszystkie sekrety a ja jego tak jak najlepsi przyjaciele, po za tym on jako jedyny je że jestem pan...

*Podczas staremu, godz 2 w nocy (no u dreama xD)*

- GOG SZYBKO BO ZDECHNĘ, DAJ MI MIECZ

- IDĘ CZEKAJ, WYTRZYMAJ DARL--- DREAM ZNACZY SIĘ *daje mieczyk*.

Dobra zabiłem ich, cudem żyję, serio co ja bym bez niego zrobił, mówią że w mc to ja jestem najlepszy ale według mnie to nie prawda wiele osób jest ode mnie  lepszych, w tym mój ukochany przyjaciel.

- Eiiii Clay, wiesz że chcę zbudować kolejny dom x) ? Co ty na to żeby ten był nasz ?

- Ale po co, dlaczego nasz ???

- No nie wiem tak sobie pomyślałem no bo wiesz łatwiej będzie sobie coś przynieść i ogółem hehe-

-Dobra, mam coś wziąść do budowy ?

- Jeśli byś mógł to tak, zielona wełnę, tak piękną jak twoje oczy.

-Co ?

-Eheheh joke, weź po prostu tą wełnę i piecyk jak możesz

*Skip chwilkę po streamie, chłopacy gadają ze sobą*

-Cley bo ja, nie wiem, eh dobra tylko na mnie nie krzycz ok ?

-Pewnje, nigdy bym na ciebie nie nakrzyczał
-george ? Haloooo ?

No to fajnie, rozłączył się .,.
pewnie ma coś ważnego do zrobienia, ale sumie ja też, miałem pomóc driście w czymś do szkoły, ale może jak skończę to pogadamy jeszcze z Georgem, albo i nie późno jest prawie 4 w nocy, trzeba by chociaż godzinę pospać, ale jak z nim nie będę gadać to może jeszcze z 15 minut poczytam jakieś opowiadania o mnie i Georgu, te które podesłał mi Sapnap, czasem zastanawiam się jakim cudem on znajduje te opowiadanie czy serio jest ich tak dużo ? Dobra idę do siostry.

-Drista śpisz ?

*Cisza*

-Oh śpisz no to dobrych snów...

Tak teraz mogę przeczytać  tę opowiadania.

Dobra to miało być 15 minut a jest 5 nad ranem ?! Ale chyba nawet nie zasnę, nie mam po tym psychy, ja zrozumiem wiele, WIELE, poprzednie to było jakieś shounen-ai, ewentualnie skończyło się na jakimś lodzie czy coś, i to ja byłem top ale teraz ? TERAX KURNA BYŁEM UKESIEM, GOGGY RUCHAŁ MNIE W DUPĘ, MIAŁEM 3 JEBANE WIBRATORY W SOBIE I MIAŁEM 17 CM DICKA ?! JESZCZE TE CUDNE OPISY NAJMNIEJSZEGO KAŻDEGO RUCHU JAKBY TO PISAŁ MICKIEWICZ, NIE MAM PSYCHY. N I E, ZABIJĘ SAPA.
Chociaż przyznam że patrząc na moje kroczę troszeeeeczkę mogło mi się to podobać, no dobra, cholernie mi się podobało okej ? I teraz pytanie czy zwalić sobie czy nie ? No bardzo mnie do tego kusi ale jednak takie czyny wyobrażając sobie że trzepie mi Gogy, ten który jest moim małym ukochanym przyjacielem ? Miałbym do siebie lekki wstręt... No ale kurde inaczej rady nie ma-
Zdjąłem sobie spodnie i przez materiał bokserek zacząłem debikatnke przesuwać opuszkami dwóch palcy po wybrzuszeniu, czuję pulsująca krew w moim przyrodzeniu, taaaakkkk~ aghh~ to jest cholernie przyjemne ale ten wzwód jednak trochę sprawia mi ból, zdejmuję bokserki, w całej okazałości prezentuje się mój powiększony o 3 centymetry wynikiem erekcji 15 centymetrowy penis, trzeba było nie czytać tego yaoicaa~~~
Palnej wskazujacym i kciukiem zacząłem lekko zataczać kółka po główce mojej męskości
-HHAAAA~~~
Zacząłem powolutku zjeżdżać palcami niżej, byłem teraz w połowie, on drgał, moje myśli błądzą gdzieś pomiędzy posuwaniem Georga a pornosami z Sashą Grey,
tak jak kiedyś ktoś mi doradził dotykając początku mojej męskości drugą ręką pieściłem moje jądra, czuje że jeszcze trochę i dojdę, ale nie , to za wcześnie, zacząłem najwolniej ale najsilniej jak potrafiłem cała dłonią stymulować mój drżący penis, zaraz chyba zemdleje z przyjemności~~~
-Aa~~ Nhhh~~~
Czuję jak rumieniec zalewa moją całą twarz a oczy nawet nie widzą gdzie patrzą, pod koniec mocniej przyciskacząc palce zaczynam szybciej iiii szybciej i-
-GHAAYYYY~~~
Doszedłem... Zrobiłem to wyobrażając sobie mojego przyjaciela... Jestem okropny...

Ohayyyoooo ludziki tak się prezentuje 1 rozdział, 650 słów wow, ale szczerze myślałem że wyjdzie lepiej :// No to nic A iii w ciągu 2 dni postaram się dać kolejny rozdział ^^

Smak wiśni | DREAMNOTFOUND |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz