Per George
Mmmmmm ale dziś piękny dzień :DD Szkoda że nie mogę nawet zobaczyć tego pięknego koloru trawy za oknem, ale bywa takie jest żćko, wait która jest- 6 ?! Mamy niedzielę Bosh.
Dobra ogarnąłem się, zjadłem śniadanie, nie mam chyba nic do roboty no tooo może by tak pogadać z Q ? I thk It's good idea.
- Heeeiii Big Q
- Siema gejuwo, co tam ? I czemu dzwonisz do mnie o 8 rano-
- A wiesz tak jakoś nuda nsnsns, btw stary bo mam takie pytanie.
- Gadaj, prosto z mostu serio, wiem jak ty potrafisz się cykać.
- No bo ty tak żarty że jestem gejem a ja chyba bi jestem--
- Serio ?
- Tiaaa---
- GADAJ KTO JEST TYM SZCZĘŚCIARZEM
- DREAM
- c o
- t a k ? No wiesz co, myślałem że będziesz mnie wspierać...
- Wspieram, wspieram tylko Gogy, nie chcę ci niszczyć marzeń ale Clay chyba jest Hetero a jak nie to mam wrażenie że z Sapnapem coś ten tego.
- Ehhh, masz rację... Nobody love me :c
- Stary nie pierdol, przecież każdy chciałby uje daltoniste będącym streamerem mc.
-Dobra wiesz co ja chyba będę kończył, muszę jeszcze coś zrobić.
- No a-
Rozłączyłem się, to naprawdę przykre kiedy kogoś kochasz a wszyscy ci mówią żebyś nie robił sobie nadzieji,.
Siedziałem teraz na balkonie oparty prawa ręka o podłogę a druga trzymałem telefon, powoli palcem przeciągam wyświetlające się komentarze pod moimi filmami, znudzonym wzrokiem patrzyłem na te wszystkie podpisy nawiązujące do jednego, do mnie i do Dreama, niby powinienem to ignorować jak każdy twórca widzący shipy o sobie ale ja nie wiedziałem co czuję, z jednej strony ogromną radość że tysiące ludzi uważa że ja i mój ukochany do siebie pasujemy ale mogę to uczucie nazwać też pustką, ich zdanie jest dla mnie jednak trochę mniej ważne od zdania osób które są przy mnie oraz tej jednej osoby.
Dobra, koniec, znudziło mi się to jest 11, przydało by się gdzieś wyjść, myślę że mogę wyjść na polanę, może wezmę jakieś kwiaty zrobię bukiet i wstawię zdjęcie tego na ig.
Z szafy w przed pokoju wyciągnąłem parę trampek oraz dodatkową bluzę bo widziałem że mimo tego że mamy kwiecień na dworze było 9 stopni, ubrałem się i wyszedłem zamykając za sobą podwójnie drzwi.Z głową w dole, wzrokiem wpatrzonym w chodnik oraz rękami w kieszeniach szedłem do wyznaczonego przeze mnie celu spaceru, po kilkunastu następnych krokach kątem oka mogłem już dostrzegać pole pełne różnych traw, suchych traw, chwastów oraz kwiatów, bardzo lubiłem to miejsce, mimo mojego daltonizmu, ono było pełne koloru i życia, było to bardzo spokojne miejsce czasem, rzadko przychodziły tu matki z dziećmi oraz właściciele psich czworonogiem, a te wtedy biegały i skakały uradowane pomiędzy roślinami.
Doszedłem na pole,nie ma nikogo po za mną, ale pasuje mi to, fajnie jest tak czasem po prostu skupić się na sobie, oddychać świeżym powietrzem nie przejmując się nikim i niczym.
Zerwałem kwiaty w różnych kolorach, znalazły się też dźbła czegoś w rodzaju słomy, fioletowe, błękitne drobne, czerwone debikatnke, różowe i białe lekko rozchylone kwiaty kończyły piękny bukiet, pozostało tylko wybrać miejsce do zdjęcia, będzie to zdjęcie mnie z tymi kwiatami na tle polany oraz lasku który rozciągał horyzont za polaną, cały ten krajobraz, pole, kwiaty drzewa i południowe niebo idealnie się uzupełniały.Dobra mam zdjęcie, może dam jakiś filtr ? Ten wydaję się taki aestetic.
Dodałem zdjęcie z podpisem "Ten moment przypomina mi o mojej ukochanej osobie" nawet nie wiem skąd pomysł na taki podpis ale wiedziałem że będzie miał bardzo dużo polubień i komentarzy po krótkim czasie, i miałem rację po 6 minutach było to już 10k polubień i 600 komentarzy, naprawdę nawet jak dla mnie i moje miliony subskrypcji na YT i miliony wyświetleń na różnych socjal mediach to było niesamowicie dużo w krótkim czasie.
Przez ostatnich kilka minut, przeglądając komentarze rzucały mi się masowe komentarze typu "A ukochaną osobą jest 21 latek o imieniu Clay", wywoływało to lekkie uśmiechy na mojej twarzy ale po chwili zauważyłem że Dream skomentował to zdjęcie napisał "Jak ja zazdroszcze tej osobie", mimowolnie poczułem ciepło na swojim sercu.Hiiii, te 8 osób które widziały to badziewie niestety musiały czekać tydzień na ten rozdział, btw bardzo przepraszam za nieudane rozwinięcia i opisy ale piszę to na niemieckim i no-
Ale dziękuję że jesteście, kc i do następnego 🖤🖤🖤
CZYTASZ
Smak wiśni | DREAMNOTFOUND |
FanfictionREPOST || JOKE FF * uke Dream * No to tak, sporo hard yaoi. Czy coś muszę więcej mówić ? a uh, słabo piszę per/pov więc mogę mylić osoby sorki. ⚠️18+⚠️