Chłopak powiedział że oprowadzanie potrwa parę dni bo musimy się trochę wyluzować i lepiej poznać , przyznam że bardzo podobał mi się ten pomysł i wyobrażałam sobie spędzone chwile z nim . Najpierw zaprowadził mnie na plażę w Venice Beach . Było przepięknie palmy , słońce , szum pięknego morza . Motor ( ponieważ nim zawiózł mnie tam Aidan co było mega bo przez całą drogę do niego się przytulałam) zaparkował pod palmami ,zdjęliśmy buty i podeszliśmy do brzegu gdzie fale lekko dotykały naszych stóp . Chwilę wpatrywaliśmy się w morze gdy nagle brunet złapał mnie za rękę i pociągłą w stronę deptaku ocean front walk , chodząc po nim opowiadał mi o tym jak zacząć karierę aktorską i o jego marzeniu , byciu reżyserem , słuchając patrzyłam w jego piękne zielone oczy , byłam jak zachipnotyzowana . Wokół nas było pełno ludzi , z prawej strony jacyś chłopacy rapowali w zaskakująco dobrze a z lewej zaś na rolkach jechał ktoś na rolkach i coś podśpiewywał , było oczywiście więcej ludzi ale ja napisałam się chwilami spędzonymi z Aidanem , moim przyjacielem ... Przystanęliśmy na chwilę aby pooglądać serwerów , spojrzałam na zielonookiego a na jego twarzy był namalowany szczery uśmiech , spojrzał na mnie bo zauważył że na niego patrzę , powiedział że sam od małego serwuje i że za parę tygodni mnie nauczy i nie mam nawet próbować odmówić . Szczerze ja nawet nie chciałam , i już nie tylko chodzi że to właśnie on będzie mnie uczyć , znaczy o to też ale jak byłam trochę młodsza było to jedno z moich marzeń . Zaproponowałam pomysł abyśmy zostali do zachodu słońca , Aidan'ek spojrzał w moje oczy , głęboko , czułam motyle w brzuchu , marzyłam aby ta chwila trwała i trwała . W końcu się odezwał że dla mnie wszystko , rozumiecie ? ,,Dla mnie wszystko" chciałam krzyczeć z radości i chyba widział to po mnie bo się zaśmiał .
Siedzieliśmy na piasku , odważyłam się i lekko oparłam głowę o jego ramię a on się uśmiechnął tak że Jago słodki dołeczek się ujawnił . Patrzyliśmy na zachód słońca w milczeniu , ale jak pięknym milczeniu , to było zdecydowanie najlepsze milczenie w moim życiu .
CZYTASZ
przyjaciel ze snów
Adventureoto opowieść jak poznałam najlepszego przyjaciela jakiego można sobie wymarzyć , nie fszystystko jednak było tak idealne jak może się wydawać