czy to sen?

42 1 0
                                    

Nasza przyjaźń bardzo się zwiększyła. Rozmawialiśmy codziennie na kamerce , dzięki temu Aidan nauczyczył mnie angielskiego.rozmawialiśmy o największych głupotach haha. Pewnego dnia żartowaliśmy ( a przynajmniej tak myślałam) że kiedyś się spotkamy, i gdy się zobaczymy wskoczymy na siebie jak to jest często na tik toku ,  pojedziemy do LA i będziemy robić co tylko chcemy. Któregoś dnia ktoś zapukał do nich drzwi , przestraszyłam się że Aidan , ponieważ napisał pół godziny temu że ma dla mnie niespodziankę. Tylko z kąd miał mój adres? Otworzyłam drzwi iii.. nie myliłam się , to Aidan! To naprawdę on! Byłam tak szczęśliwa wskoczyłam mu na ręce objęłam z całej siły i nie chciałam puścić do końca życia, Chłopak tylko się zaśmiał i również mnie objął , to było niesamowite , czułam się jak w niebie . Byłam na szczęście sama w domu , więc zaprosiłam nachfile Aidana do siebie . Pytałam o wszystko z kąd ma mój adres , jak długo jechał , i co chwila powtarzałam jak to ja bardzo się cieszę. Jego mina gdy mnie słucham rozbrajał a mnie od środka , jego śmiech był tak piękny jak jego gra na gitarze. Po około 30 min. Powiedział żebym się zaczęła pakować , moja mama wszystko już wie. Miałam w głowie chaos , moja mama nie umie wogóle angielskiego! Ale spakowałam się bo nie ukrywam moje marzenia spełniały się co minutę.

przyjaciel ze snówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz