Sizin Dilinizden v(◦'ωˉ◦)~♡
****************************************
Güneşli bir gün...
Güneş dışarıda parıl parıl parlıyor ve kuşlar ellerindeki en güzel şarkıları insanlara sunmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
Günlerden Cumartesi ve saat 6'ya kadar sokağa çıkma yasağıda yok...
Sevgiliniz felan varsa şu anda çıkıp şöyle güzel bir parkta gezinmek harika olurdu öyle değil mi? Ya da belki sevdiğiniz çocuğa dışarı çıkmayı teklif edip, sonra bu güzel günde ona açılmak...
Ah... ben bunları yapmıyorum tabi.. bunun iki nedeni var.
Bir- LANET OLASI MİLLİ EĞİTİMİN Bİ TÜRLÜ ERTELEYEMEDİĞİ LİSE SINAVLARIMA ÇALIŞIYORUM!
İki ise- Sevgilim yok *ağlayıp gülen emoji*
Elimdeki ağrı kesiciyi ağzıma atıp diğer elimdeki bi bardak suyu tek dikişte bitirirken, Armin mutfağa girdi.
-Yine ağrı kesici mi, dedi anne edasıyla.
Hızlıca başımı iki yana salladım.
-Yioooo ne alaka. Hem ağrı kesici ne ki, ben öyle bi şey bilmiyorum.
Armin göz devirerek baktı bana.
-Arkandaki o açık kutuyu görüyor musun (S/A)? Hani şu içinde daha bu sabah 18 hap olan ama şimdi 14'e kadar düşen o kutu. İşte biz ona ağrı kesici diyoruz.
Sinirle yanaklarımı şişirip kızardım.
Niye ağrı kesici içmemi istemiyordu ki yaaa. Hem günde dört hap yetmiyordu bile hıh!
Armin kıkırdayarak yaklaşıp başımı okşadı.
-Uyuşturucu gibi her mutfağa girişinde ağrı kesici içemezsin (S/A). Miden delincek şimdi.
-Ama içmezsemde başım delincek Armin.
Güldü ve ağrı kesiciyi alıp cebine koydu.
-O zaman bu konuya kendim el koymak zorundayım. Hadi şimdi git çalışmaya. Haftaya ilk sınavımız Fizik. Düşük alırsan elektrikli süpürgeyle seni okul boyunca kovalarım ona göre!
Bu tehditten sonra, homurdanıp mutfaktan çıktım.
Bu gerizekalı Ziya niye sınavları iptal etmiyordu ki aq?!
ÇOK MU ZOR "İPTAL" KELİMESİNİ SÖYLEMEK!?
Bide Yks'yi iptal ederler diye umuyoduk sözde... bu şekilde giderse aldığımız tek cevap "nah" olucak.
Sinirle odama gidip masamın başına oturdum. İçimden küfür etmeye devam ediyordum tabi..
Önümdeki test kitabıyla tam tamına 5 dakika bakıştıktan sonra, tekrardan kalkıp yatağıma oturdum bu sefer.
Çok fazla çalıştım... dinleneyim bari...
Esneyerek telefonumu elime aldım. Hiç bi halt yoktu. Karantinadan sonra, wattsap'a bile artık çok giren kalmamıştı. Ki zaten giren olursa bile çok fazla arkadaşım yoktu ki...
"O" burda olsaydı belki...
Eren Jaeger...
Varya, onun burda olduğunu çok hayal etmiştik ev arkadaşlarım Armin ve Mikasa'yla. Dördümüz çok küçüklüğümüzden beridir yakın arkadaştık. Aynı mahallede doğup büyümüş, ilkokul ve ortaokulu birlikte okumuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇLU // Eren x Reader
FanfictionKüçülükten beridir en yakın arkadaşlar olan Eren, Armin, Mikasa ve (Y/N) 15 yaşlarındayken onları paramparça edecek bir olayla karşı karşıya kalırlar. O dörtlüden en enerjik ve en haraketlisi olan Eren Jeager, o zamanların en tehlikeli çetelerinden...