Sonradan Eklenen Önemli Not

2.2K 81 30
                                    

Arkadaşlar...

Bu kitaba yeni başlayacaksanız, ya da okuyupta buraya yine geldiyseniz hepinize burdan bi özür yayımlamak istiyorum.

Okuyanların bildiği ve okuyacak olanların yakında bileceği gibi, bu kitapta eski Eğitim Bakanımız Ziya Selçu'ğa doğrudan yapılan gönderme(ler) (bir çok göndermeler hatta) var. Bunların hepsini yemin ederim ki sadece sizleri güldürüp eğlendirmek için yapmıştım.

Kitabın yayınlanma tarihine bakarsanız, kitap geçen yıl Mart'a yakın bi zamanda yayınlandı. Ve tam o sırada liselerin sınavlarıyla ilgili küçük bir kriz yaşanıyordu hatırlayan varsa. Ziya'nın aldığı bir çok sınav kararı biz liselilerin eğitim hayatını ciddice sarsacak nitelikteydi ve gördüğümüz eğitim bizi herhangi bir sınava hazırlayacak nitelikte değildik. Z kuşağı olarak topluca çok baskı altındaydık ve hepimizin kendini rahatlatacak şeylere ihtiyacı vardı.

Bende yazmayı seçtim. Kitap yazarak hem kendimi rahatlatacağımı hem sizler gibi mükemmel insanlarla tanışacağımı hemde belki de bir çok insanın gülümsemesine ve rahatlamasına yardımcı olabileceğimi düşünmüştüm. Ve farkettiğiniz gibi kitapta hepimizin baskısını ve zorluklarını yansıtmaya çalıştım.

Ziya'nın istifa etmesini istenmesinin her zaman abartı olduğunu düşünenlerdendim ama ne yazıkki bunu duyurmak adına hiç bi zaman bir şey yapmadım çünkü bende ona acaip sinirliydim. Zor bir dönemde zor bir kuşağın başına geçti ve doğal olarak zor kararlar almak zorunda kaldı. Z kuşağı olarakta güçlü bir şekilde buna karşı çıkınca ne yazıkki buna dayanamadı ve istifa etti...

(Not: yerine gelenin suratında sizi s*kcem ifadesi var arkadaşlar... Allah yardımcımız olsun...)

Öhöm... neyse dcjsfksgkdgk kısacası bu kitapta hiç kimseye şahsi olarak bir nefret ya da bir kötü şey söylemiyorum. Sadece sizi mutlu etmeye çalılıyorum. Umarım mazur görürsünüz.

Ve~ son olarakta bu kitabın ikincisi çıkmış bulunmaktadır arkadaşlar~ okuyanları ve bu kitabı daha bitirmemişleri de oraya bekliyorum (*๓´╰╯'๓)♡

Seviliyorsunuz ve her zamanda kalbimdesiniz (。’▽’。)♡

ヾ( ̄▽ ̄)Bye~Bye~

SUÇLU // Eren x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin