Deliler Mafyası

2.3K 188 919
                                    

Hayal ettiğim altın üçlü tam olarak medyadakiler gibi. Gözlüklü inek Armih, sinirli ama sessiz bir Ereh, ve ergenus, kanki bir Mikachu...

AMA ÇOK DADLULARRRR

Sizin dilinizden v(◦'ωˉ◦)~♡

****************************************

340 km/sn.....

Neyin değeri bu biliyor musunuz?

Şu anda gittiğimiz hızın...

-LAAAAAAAANNNNN HANGE-SAAAAAN AZ YAVAŞ OL!

-YAAA EREN UÇUCAM TUT BENİ ULAN!

-YA TEST YAPRAĞI UÇTU!

Arabadaki Eren hariç herkes çığlık atıyodu. Gerçi Eren'de çığlık atardı ama benle Mikasa uçmamak için sülük gibi çocuğa yapıştığımızdan ses çıkaramıyordu.

Armin test kitaplarını çantasına tıkmaya çalışıyor, Levi arabadan fırlamadan Hange'ye tekme atmaya çalışıyor, Hange ise gaza her seferinde daha fazla basarak neşeli çığlıklar atıyordu.

Evet arkadaşlar...

Şu anda peşimizde üç tane devriye aracı var...

Allah Rahmet eylesin...

-ULAN HANGE YAVAŞLAMAZSAN BAŞIMI UZATIP ONLARI VURAMAM GERİZEKALI DURDUR ŞU SALAK ARABAYI!

-O BİR FERRARİ LEVİ! SENDEN PAHALI ONA SALAK DEME!!

İçinde olduğumuz b*ktan durumda bile birbirimize girmeyi başarmamız harbi mucizevi bi olaydı. Zaman mekan farketmeksizin altımızda en ufak bi şeyde birbirimize laf atmaya hazırdık resmen.

-POLİSLERİ VURMA! ŞİMDİ KURTULCAM ONLARDAN!

Ve karayolda olmamıza rağmen, Hange direksiyonu sertçe sola doğru kırıp, bomboş ormanlık arazinin içine girdi. Polis sirenlerinin hemen arkamızdan geldiğini duyabiliyordum.

Hange arabayı maksimum hızıyla sürmeye devam ederek hiç çekinmeden ormanın içine daldı. Ağaçların kalın dalları arabaya çarparken nedense sanki birisi gelipte o arabayla birlikte benimde kalbimi çiziyormuş gibi hissettim.

Biraz daha ormanda ilerledikten sonra -ki araba tam hız giderken ağaç köklerine takılıp durduğu için baya sarsıntılı bi yolculuk olmuştu- polisi kaybettiğimizden emin olunca durduk.

-WUHUUUUUUU YİA HARİKAYDI!

Hange çığlık atarak çıkıp artık çiziklerden hiçte Ferrari'ye benzemeyen arabaya sevgi dolu gözlerle bakarak.

Ama anlaşılan diğerleri hiçte onunla aynı fikirde değildi...

Armin ve Levi arabadan çıkarken yüzleri yemyeşil kesilmişti. Armin, koşarak bir ağcın arkasına saklanıp kusarken, Levi eliyle ağzını kapatmış ve kusmamayı başarmıştı.

Eren ve Mikasa sakin sakin çıkmışlardı ama onlarında başları dönmüştü. Bunu çıkar çıkmaz arabaya yaslanıp ellerini başlarına yerleştirmelerinden anlamıştım.

Ben ise...

Şey eh...

-AĞAĞAĞAĞA TEKRAR YAPALIMMMM!

Hange'yle birlikte kuduruyordum...

Şu polisten kaçma sahneleri hep bana çok havalı geliyordu!

-DEMİ YAAA HADİ BİNİN ULAN HEPİNİZ TEKRAR UÇUYORUZ!

-UWUUU YEYEYEYE!

-Ulan ben ikinizinde ebesini s*kerim, dedi Levi hala kusmamak için cebelleşirken, o arabaya beni bi daha hiç bir güç bindiremez!

SUÇLU // Eren x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin