4. Kapitola

122 7 7
                                    

Sedíme na lavičke v parku a rozprávame sa.

-Peter-

"Ako sa ti tu zatiaľ páči?" opýtal sa.

-Amy- 

"Je to tu... úplne odlišné, nikto ma nonstop nekontroluje a keď chcem mám súkromie a je tu aj oveľa oooveľa viac áut..." povedala som a obzrela som sa na cestu za mnou.

-Peter-

"To áno."  mierne sa na mňa usmeje.

Prechádzame skrz park a pritom sa rozprávame o úplne náhodných veciach. Zistila som, že je tiež veľký fanúšik Star Wars!

-Peter- 

"Ktorú postavu máš najradšej?"

-Amy-

"Určite BB-8! A ty?"

-Peter-

"Han Solo. Ale mám rád aj BB-8. Raz som sa ho pokúsil zostrojiť, nooo nedopadlo to práve najlepšie..."  povie a zaškerí sa.

-Amy-

"Čo sa stalo?"  spýtala som sa zvedavo.

-Peter-

"Nooo, tak trochu mi explodoval v obývačke a poškodil televízor." povie a poškriabe sa na zátylku. "Nikdy som May nevidel hnevať sa tak ako vtedy..."  nahlas si vzdychne.

-Amy-

"May a hnevať sa, to sa dá?"  zasmejem sa.

-Peter- 

"Bohužiaľ áno."  odpovie a smiali sme sa už obaja. "Tešíš sa do školy?"

-Amy-

"Áno, už sa neviem dočkať! Som hrozne zvedavá ako to chodí v normálnych školách. Preberali ste už... *predstavujte si, že povedala nejaký zložitý vedecký názov ktorý my nepoznáme*

-Peter-

" Wow! Toto učivo sa preberá až na vysokých školách. Ty musíš naozaj milovať vedu."  zasmial sa. "A počula si už o Spider-manovi? Čo si o ňom myslíš? " zaskočilo ma, že tak rýchlo zmenil tému.

-Amy-

"Hej už som o ňom počula. Podľa mňa je super. Zachraňuje ľudí a tak." Peter prikyvuje."A veľmi ma zaujímajú jeho siete." dodám rýchlo. "Nevieš ako ich vytvára? Musí to byť zlúčenina (takmer uhádla prvky z ktorých sú vyrobené). Musia byť pevné a pružné aby ho udržali. A odkiaľ ich vystreľuje?" zastavila som sa keď som si uvedomila, že to pravdepodobne preháňam... Začervenala som sa a uhla pohľadom.

-Peter-

"To je v poriadku. Neviem z čoho môžu byť jeho siete, ale tvoja domnienka je určite správna." zasmial sa.

Chvíľu sme kráčali v tichosti no Peter sa potom znova nadšene rozrozprával.

-Peter-

"Mám super kamoša Neda! Určite si ho obľúbiš. O týždeň keď škola zase začne ťa s ním zoznámim, teda ak ideš na Midtown, ideš?"  Dokončil a pozrel sa na mňa svojimi obrovskými gaštanovými očami.

-Amy-

"Určite áno! Presvedčil si ma." Zrazu mi začal vibrovať mobil v zadnom vačku džínsov, vytiahla som ho. Addison sa zjavne rozhodla zaspamovať ma správami typu "kde som tak dlho", "kedy sa vrátim" alebo "či som sa nestratila" a "či som náhodou nestretla Petra"...

★Amy Cooper Stark★ [Peter Parker FF]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora