Kapitola 1 začátek

9 4 0
                                    


Jeremy:zdravím vás moje jmeno je Jeremy pro nové který mě třebaneznají sem někdo kdo vám poví ten největší přiběch kterýste slyšeli pro některé pokud příběhu sem se porušil gramatickéchyby že jsem místo měkkého I sem dal třeba tvrdé i za to seomlouvám a tento přiběch sem vymyslet když mě napadl víceInformací nalezneš komentáři pod touto epizodou zde tam sipřečtete jíste informace.

Jeremy:Všechno to začalo jedním obyčejným dnem když sem ve svém domě odpočíval. Nebylo co přesně dělat a tak sem se rozhodl že svůjden si užiju nikde jinde než venku kde sem si přečetl svojí oblíbenou knihu 20 000 mil pod mořem. Vždy sem milovaldobrodružství kdy hrdina příběhové knihy pozná něco co nikdonemohl oceán a něco více. Kniha je moc skvěla a tak nebudu tujmenovat podrobnosti někomu kdo knihu nečetl zda se že mi došlopíti no super jdu si pro nové doufám že mi ještě nedošlo.Minulí týden sem doplňoval celkem dobrou zásobu všeho abych nicnemusel řešit na velmí dlouhou dobu. Vždy sem myslel do předukdyby náhodou a no jasně já sem věděl že toho tu mám dost nodobrá připravená kofola na další pokračovaní knihy. To jecelkem divné kdo teda může tuto chvíli klepat a zvonit kdyždnes nic plánu nemám. Jo už jdu moment Po chvilce později:Jeremy: Adame to je míle co dnes potřebuješ dlouho sem tě neviděl ani sem si nemyslel že tě uvidím Adam: to ani já sem nečekal žese potkáme tváří tvař ale přišel sem říct novinu co jsemslyšel ve zprávách . Jeremy:no jsem jedno ucho tak mluv Adam: ve zprávách říkali téma otajemném lese dost sem tomu nevěřil ale bylo toho dost. Kdo dolesa stoupy tak už se nikdy nedostane ven několik lidi zkoušelotento mýtus vytratit ale marně ztratili se a nikdo už o nichneslyšel Jeremy: zajímaví takže už vím co podniknu díky Adamepomohl si mě Adam: A v čem jako Jeremy: mám tu nový připad přece Odhalit tajemství tajemného lesa. 

Tajemní lesKde žijí příběhy. Začni objevovat