Kapitola 11 kamen lesa

1 1 0
                                    

Jeremy: takže datum místního času je celkem neprakticky vůbec nevíme co se tu děje a záhado auto je mimo tento les. Evžen: a co budeme dělat Jeremy: někde tu musí byt zdroj který by nám dokázal nejvíce pomoct a kdyby smé ho lokalizovali měli by smé nečekané priority k jednomu úspěchu Evžen: takže co jsi myslíš co by tento les dokázalo úplně změnit Jeremy: já jsi myslím že Kamen lesa a to je celkem divné ten se vůbec nikde neukazoval a nebo že unikl to vůbec nechápu Evžen: a proč jsi to myslíš nebo co jsou tyto kamení energie Jeremy: podle čeho jsi to myslím kamení energie se tu objevili celkem před nedávnem a tajemství pořad ukrývají.

po hodině později:

Evžen: jenom že jaký máme planý tuto událost můžeme zastavit díky jednomu kamenu ale jak se dostaneme přímo k tomu místu když ho lokalizovat nemůžeme. Jeremy: to je také pravda nevíme skoro nic ale vlastně co kdybych se pokusil z někým spojit tyto záležitosti se můžou snadno vyřešit Evžen: moment ale tady signál k telefonovaní vůbec není jak to dokážeš něco udělat Jeremy: no já moc obyčejní telefon až tak nemam díky společností ve které jsem byl ano vím co řekneš byl jsem členem železných hrdinu a bylo to velmi dobré Evžen: tak dobře tak se snímá spoj bude se to celkem hodit rychle ten problém vyřešíme Jeremy: jisté neboj ale doufám že mi to někdo zvedne no hold budu se muset snažit.

Ondra: co pak se děje Jeremy právě máme mnoho renovaci okolo celé základný Jeremy: co se vám stalo tentokrát Ondra: vůbec se neptej každý padouch je trochu netradiční a dokáže velmi omrzet mimochodem co potřebuješ Jeremy: hele víš něco o kamenech energie Ondra: moment kam tím míříš něco se snad stalo Franku vyhledej signál Jeremy ho bude se to celkem hodit Frank: hned to bude ale Jeremy něco ví protože je na místě kde byl spatřen kamen lesa musíme ho získat je to nebezpečně Ondra: výborně neboj se Jeremy hned k tobě přijdu a pomůžu vám. 

Tajemní lesKde žijí příběhy. Začni objevovat