Ondra: a mam ho a to je hned kamen Lesa Jeremy: to je dobré ale teď co bude s tím lesem potřebujeme se dostat k východu je to celkem nejasné Ondra: neboj se hned to zařídím spojení ohně a Lesa do toho síla lesa konečně trápení zmiz Evžen: tak to je celkem neuvěřitelné Ondra: děkuju cesta kolem toho to směru vás dostane k východu Jeremy: skvěle a co bude z kamenem lesa Ondra: neboj se kamen lesa bude dobrých rukou a bude deaktivován aby nic takového nezpůsobil a teď už mě omluv té moje práce zde skončila a budu rad když všechno bude pohodě.
po hodině později:
Jeremy: tak to bylo celkem rychle ale aspoň je tato mise konečně splněna no hold vydáme se na cestu. k memu autu a nebo mohu nastavit adresu která bude nejvíce potřebná k čemu dáváš ty sám přednost Evžen: moment ty máš auto na autopilota to je celkem možné Jeremy: no nikdy nevíš kde se objevíš a auto je nejvíce potřebné no nic nastavím autopilota a auto bude na naši adrese co nejdříve doufám že nás lokalizátor najde co nejdříve sem celkem rad že můj nový odpočinek bude konečně doma a co ty Evžene co budeš dělat ty když se dostaneš z lesa ven Evžen: no dlouho jsem uvažoval ale asi odcestuji jenom domu do lesa jsem přijel abych jsi pročistil hlavu.
Jeremy: aha tak tomu celkem rozumím a máme stejný názor podle toho co jsi myslím tak odvoz máme tu celkem brzo Evžen: a za jak dlouho tu bude náš odvoz Jeremy: dej tomu jednu krátkou chvíli koukám se celkem pozorně a je přímo tady tak nastupovat když na to šlápneme tak za nedlouho tam budeme Evžen: normálně děkuju za všechno dost jsi toho celkem vážím Jeremy: nemáš zač ale nezapomeň co jsi mě slíbil Evžen: ano všechno bude jedno velké tajemství.
ČTEŠ
Tajemní les
HorrorZdravím vás u nové knížky a nové serie tajemní les v této knize hlavního hrdinu zavede jeho cesta. Někam kde se váže dost zajímavá věc.