Kapitola 5 Někoho sem našel

6 2 0
                                    

Jeremy:Už to je konečně tady tak to jsem nečekal že to všechnozprovozním co nejrychleji. Je to sice stara technika ale přecetady by nemohl byt signál a mnohem více. Podrobnosti mam několikkolik mě docela zajímavá. Přece podle toho co vím tak kletbavšechno musela přerušit a mnohem víc tato chata by měla byt bezevšeho. Tak to jsem nečekal někoho sem zda se slyšel jak se tak koukám z okna ven nemůže to byt někdo z venku. Po hodině později:Evžen: halo je tu někdo? Jeremy: Že bych měl štěstí a někohosem našel ano tady jsi vlastně kdo jsi ty Evžen: To by mě takézajímalo tady sem nikoho nečekal.


Jeremy: Jak to myslíš Evžen: No podle toho co se stalo všem sem tu sám uvíznul a není tu cesta ven ale jiného směru stále sesnepřestavil Jeremy: Ajo vlastně kde mam moje způsoby. Moje jmeno jeJeremy Evžen: kdo Jeremy: Aha ty jsi o mě celkem neslyšel to jsemnečekal. Ale to chápu ja jsem detektiv Jeremy podle toho mám svůjtalent vždy přijit tam kde sem potřeba. A potom událost která sestane. Dokážu vyřešit a potom je konec všeho a ja jdu potom domuale ja už sem o sobě řekl celkem dost. Si na řadě kdo jsi tyEvžen: Mě říkají Evžen a bydlel sem v tomto lese kde se všechnozměnilo k horšímu. Jeremy: A víš co by to mohlo byt nějaké podrobnosti by se mě hodili. Evžen: Je to pro mě složitévysvětlovat ale jsem docela rad že jsem potkal někoho po několikaletech. Jeremy: Jestli se mohu nejdříve zeptat víš něco o tétoSD kartě kterou jsi vyzkouším na tvé technice. Doufám že to toběnevadí potřebuju veškeré podrobnosti zatím sem to řekl dva krát Evžen: Jisté že mě to nevadí a SD kartu celkem nezdám tento modelspíše používají lide kteří točí vide na Youtube myslímJeremy: A podle čeho si to myslíš Evžen: vidím že patřila do kamery a na víc sem slyšel hlasy před týdnem že utíkal ze směruodkud jsi ty přišel . 

Tajemní lesKde žijí příběhy. Začni objevovat