Kapitola 3 místo činu

5 2 1
                                    

Jeremy: čtení bylo dneska dost mám některé informace konečněpřipravene. A těd ten plán co už dávno vím za prve ztráta lidity musím najit a zachránit. To bude speciální úkol potom se musímpřipravit na vedlejší účinky kletby kdo zůstane dlouho lesenebude si nic pamatovat. Skvěle na to mám řešení do batohu sidam svoje zápisky kde sem docela popsaní když to dostane i měvzpomenu si kdo vlastně jsem . Několik věci mám dokonalépřipraveno takže jdeme dal plán jedna mam dokonale promyšlen záchrana. A k tomu já jdeme dal. Po tom bych měl odhalit celoupravdu jo to bude závěr všeho. Po hodině později: Jeremy: Nebuduuž na nic čekat a půjdu se připravit na dlouhou cestu. Opět jase ozvu jakmile budu připraven po 25 minutach později: Jeremy: Nodobra sem zase zpět na všechno sem připraven a je část vyrazit na dlouhou cestu adresu sem si dal do mého věrného auta. 

Jeremy: Vůbec bych nevěřil k tomu že tento les není ničemu zvláštní to nechápu. Co je na tom lesu tak speciál že se každý bojí k tomulesu ani přiblížit . No ale mě to ani neodradí ja jdu dal no tedatak to je ono važne stopy krve zda se že tu někdo lovil podlevšech začátku stop, Probíhalo tu něco jako hra na kočku a na myšlovec a kořist. Někoho tu zda se odhalil pravdu a potom se snažilodtud zmizet jenom že se mu to nepovedlo a po tom rychle skončil.Po hodině později: Tento les není jenom tak obyčejní pokud mi věříte že všechno odhalím napiš pod touto kapitolou ano věřímti jdeme dal mam fotku zařízenou takže všechno začíná velmídobře. Jeremy:Ale víte co jsi nedříve přeju aby se mě nejvíce dařilo odhalitto co nejdříve. Takže ještě nejsem na konci a musím si pohnoutmam dva zápisky jeden je semnou a druhy je abych mohl bádat oněkterých věci to jsi ale zapíšu. Jisté podrobnosti mohu po tomodhalit také pro všechny. Znova se cítím jako klasicky kdyžvšechno pro mě začalo.

Tajemní lesKde žijí příběhy. Začni objevovat