Kapitola 10 že by něco víme

1 1 0
                                    

Evžen: teď je momentálně situace dost na tenkém ledě ale my se z toho lesa vůbec nedostaneme. Máš nějaké nápady co budeme dělat Jeremy: já moc nevím od momentu co jsem slyšel tak se v tom lese něco do opravdu něco děje a musíme s tím něco udělat ale nejdříve potřebuji dostat tebe co nejdříve na svobodu. Evžen: takže ty nemam pomáhat z misi a celkově ze vším všudy Jeremy: pochop Evžene nikdo neví co se děje a nechci aby se nikdo zranil také to bych jsi vůbec neodpustil už jednou jsem přišel o bratra a nechci aby to nějak zle dopadlo. Evžen: minulost máš celkem těžkou ale máme momentální problém který musíme řešit jsi celkem nervózní ale pomůžu dokud budu moc.

Jeremy: nevím jestli je to dobry nápad ale nebudu tě ohrožovat. Jestli jsi myslíš že to zvládneš tak to je tvůj nápad a tvoje volba ale osudem je normálně. Evžen: nebude to mim osudem ale ty jsi také riskoval když jsi mě přišel pomoct teď je řada na mě Jeremy: dobře tak to jsou dost silná slova ale beru tě na vědomi Evžen: no dobře pane detektive máme nějaké nové postupy nějakého dokonalého planu potřebujeme cokoliv. Jeremy: Ehm to je celkem složité ale já jsi myslím že mě je něco povědomé něco co se stalo dříve a byl to největší problém na světe Evžen: o čem to mluvíš co to vlastně je nebo se nedá o tom mluvit.

Jeremy: no kdysi život byl celkem normální lide byli venku některý chtěli cestovat. A všechno bylo celkem pohodě Evžen: a kde je ta nečekaná spojitost nebo kam tím míříš Jeremy: potom se to změnilo město bylo nakonec jednom velkém ohrožení padouchové přicházeli a město nebylo bezpečí Evžen: no to je celkem zle ale město má teď momentálně nové poslaní a nové hrdiny ochrany město když o tom samy mluvili Jeremy: jenom že kolik kamenu energie se tu skrývá co když to co ovlivnilo les mohlo ovlivnit všechno co my víme. 

Tajemní lesKde žijí příběhy. Začni objevovat