Sterrenbeelden (tijdelijke titel)

1.5K 16 6
                                    

Voordat je begint :)

Velen kennen mij omdat ik Cursed schrijf. Maar naast Cursed heb ik meer fantasie, waarvan Sterrenbeelden er één is. (Ik weet niet of ik het verhaal zo ga noemen). Waarom ik meerdere verhalen tegelijk schrijf, weet ik niet. Wel is schrijven voor mij ontzettend leuk en een manier om mijn fantasie kwijt te kunnen. Ik vind het ook verbazingwekkend leuk om het anderen te laten lezen! 

Ik weet niet hoe lang het duurt voor mijn verhaal af is, of ik het afkrijg. Ik weet ook niet of jullie het wel willen lezen omdat ik langzaam ben. Maar dit is dus weer een fantasieverhaal, en een beetje dezelfde genre als Cursed. Dus als je dat leuk vond, vind je dit misschien ook iets?

Als je het leest, ontzettend, ontzettend bedankt! Ik hoop dat jullie, ook al is het maar een beetje, plezier hebben met het lezen van mijn verhalen :D

Thank youuu xxx

(p.s. Weer voorkantloos dus weer een saaie voorkant, hahaha.)

© Alle rechten voorbehouden - oftewel, niemand mag dit kopieren, gebruiken, lenen, stelen, ergens anders publiceren etc. zonder mijn toestemming :)

 ------------------------------------------------------

In het leven bestaan er twaalf sterrenbeelden. Allemaal beschikken ze over hun eigen vormen, eigenschappen en bijzonderheden. Die bijzonderheden kun je ook gaven noemen.

De strijd tussen goed en kwaad bestaat altijd, en die zal altijd blijven bestaan. Gaven zijn voor het goede te gebruiken, maar ook voor het slechte. En zoals altijd, zijn er mensen wie hun slechte kant niet kunnen bedwingen.

Alle gaven moeten ontwikkeld worden. Dit kan door middel van training, oefening, talent en wilskracht.

SterrenbeeldenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu