"Misha.Ini bunga untuk kau"
"Ha-Hah ? Si-Siapa bagi ?"-tanya Misha dengan kerutan
"Entah.Tak ada nama lagi"
"O-Oh..baiklah.Letak kat situ je"-kata Misha.Pekerja itu hanya mengangguk sahaja dan mula meletakkan bunga yg dibawanya di atas meja Misha.Dia berlalu pergi meninggalkan Misha di dalam pejabat.Misha memandang bunga itu dengan pelik.Dan lagi ? Well sejak beberapa hari ni dia menerima bunga yg sama.Dia pun tak tahu bunga itu dari siapa.Dari Alex ke ? Tak mungkinlah.Kalau lelaki itu bagi,kenapa tak bagi depan-depan sahaja ? Lagipun lelaki itu nak biasa sahaja seperti tak ada apa berlaku.Kalaupun lelaki itu yg menghantar bunga kepadanya,mesti lelaki itu akan bertanya tentang bunga itu.Mcm 'cantik tak bunga tu ?' atau 'dah terima bunga tu ?' tapi sebalik bertanya tentang hal itu,lelaki itu bersikap biasa sahaja dan cuma bertanyakan tentang kerja sahaja.Jadi siapa orang yg memberinya bunga ? Nama penghantar ? Orang yg menghantar bunga itu tidak langsung memberitahunya tentang dirinya.Secret admire ke ?
Penuh tanda tanya di fikiran Misha.Dia menggeleng.Daripada dia memikirkan hal itu,baik dia menyambung kerjanya.Nanti tak siap singa kat atas itu akan mengamuk.Singa ? Siapa ? Hahaha tak perlu tanyalah.Dah tentulah Alex.
.....
"Hey..."
"Hey Misha."
"Misha !"
"E-E--Ah !"
Misha terjatuh ke lantai akibat suara yg kuat itu.Dia memegang kepalanya dan memandang orang yg sedang berdiri di depannya dengan tidak puas hati
"A-- maksud saya Tuan !"
Alex mengangkat kening
"Kau kenapa mengelamun ? Aku panggil kau dekat tiga kali"-kata Alex
"Ma-Maaf"
"Ni salinan aku nak kau print"-kata Alex
"Ba-Baiklah tuan"
Misha berdiri dan mula menerima kertas di tangan Alex.Alex memandangnya dengan tajam
"Kalau mcm tu saya pergi dulu tuan--"
"Tunggu"
Alex menahan tangan Misha dari pergi membuat Misha berkerut
"Kenapa tuan ?"
"Kenapa ? Kau tu yg kenapa."
"Hah ?"
"Kenapa kau panggil aku 'tuan' ?"-tanya Alex dingin
"Sebab tuan,tuan saya"-kata Misha tersenyum manis
"Hmph.Kau tak perlu panggil aku tuan.Panggil nama aku"
"Ta-Tapi kan tu salah sebab kita tak ada hu------"
Bang !
Misha menutup mata mendengar bentakan itu.Dia salah cakap ke ?
"Tak ada hubungan ? Tu yg kau nak cakap ?"
Misha terdiam
"Apa ? Selama beberapa hari aku ada meeting kat luar,kau kata kita tak ada hubungan ? "-tanya Alex
"Atau...."
"kau lupa...kita ni pasangan kekasih ?"-tanya Alex berbisik di telinga Misha.Habis terkumat-kamit lidah Misha untuk menjawab.Lagi-lagi dengan keadaan mereka yg sangatlah 'dekat' membuat dirinya tidak mampu menahan diri dari terus rasa malu.
YOU ARE READING
She is Mine ! 2 (Fight for His Love){On Going}
Romance🔊Kembali lagi bersama She is Mine ! 2 (Fight for His Love)🕊️❤️Siapa yg tak tengok She is Mine ! 1 (Highschool Love)🍁akan susah nk faham cerita kali ni😊so author cadangkan bacalah buku pertama tu❤️sambil tu support² tapi author tak paksa pun♥️aut...