Ezt a kihívást BunnyXheart_39-tól kaptam, köszi mégegyszer. 💖
1. Cseh Tamás - Csönded vagyok. Az a dal egyszerűen csodálatos, és bár elsőre egyszerűnek látszik, mégis borzasztóan mély, ha jobban megnézzük. A szövege főleg, de hozzá a zene is... különösen azt a verziót szeretem, ami Cseh Tamás Új dalok-albumán van, ezt preferálom az eredetihez képest is.
(de amúgy ez gyorsan változik, múlt héten még a Kérdés volt a Generáltól, ami most is nagyon szorosan követi a Csönded vagyok-ot... aztán jövő héten valószínű már megint más lesz 😅)
Mostanában jobban elmélyedtem a régi magyar zenékben, mostanság több magyar számot hallgatok, mint külföldit - és ezt egyáltalán nem bánom, sőt. Annyi nagyszerű zenészünk van/volt, hogy szinte meg sem lehet számolni, nagyon meg kell őket becsülnünk. Továbbá jó érzéssel tölt el az is, hogy legalább valaha jó zenészek játszottak, és írtak minőségi zenéket Magyarországon - hogy nem mindig volt olyan elcseszett a könnyűzene nálunk, mint manapság. Mindenkit arra buzdítok, hogy hallgasson régi magyar számokat, ne ódzkodjon tőlük pusztán azért, mert magyarok - egy próbát mindenképp megér, tényleg nagyszerű alkotásokat lehet találni, igazi nagybetűs ZENÉKET, amiket fantasztikus ZENÉSZEK adnak/adtak elő.2. Piramis: Best of (1975-1981)
3. Piramis, Generál, Queen (ezek közül nem tudok dönteni, ugyanannyira szeretem őket... bár mostanság inkább az előbbi kettő felé húz a szívem, de szerintem ez csak ideiglenes, és ettől még ugyanúgy odáig vagyok a Queen-ért)
4. Ezen kérdés kapcsán jöttem rá, hogy szinte csak együtteseket hallgatok, szóval gondolkodnom kellett rajta... de végül a választásom Elton Johnra esett. Ha szigorúan vesszük azt, hogy szólóénekes, tehát, hogy soha nem énekelt együttesben, vagy nem onnan lett híres. Ha nem szigorúan vesszük, akkor Freddie Mercury, vagy Révész Sándor, szólókarrierjük alapján (is), de mostanában Zorán zenéit (a szólókarrierjéből) is nagyon megkedveltem.
5. Egyfolytában, amikor csak lehetőségem van rá.
6. Nem. Alapból is baromi nehezen alszom el, nemhogy még ha a fejemen lenne a fejhallgató, és szólna a zene - biztos, hogy nem tudnék elaludni úgy. Lefekvés előtt viszont kb. kötelező jelleggel hallgatok zenét (muszáj! :D), de aztán leveszem a fejhallgatót, és csak utána próbálok meg elaludni.
YOU ARE READING
Kihívások
RandomEme könyv tartalmazza a nekem szánt kihívásokat, kérdéseket. Tök sok értéktelen infót megtudhatsz rólam! Ha érdekelnek, akkor read now! :D Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki kihív! <3