Kihívás- fifty-seven

54 3 28
                                    

Sziasztok! Ezt a kihívást Rebel-Red-Rainbow-tól kaptam még ezer éve. Bocsi, hogy eddig nem csináltam meg, sem túl sok időm, sem túl sok kedvem nem volt hozzá, és most sem garantálhatok semmi izgalmasat, ugyanis nem tartom magam túl alkalmasnak erre, és nem is olvasok annyi sztorit, de azért most erőt veszek magamon, és megcsinálom. :) Jó szórakozást hozzá, és köszi mégegyszer, hogy kihívtál! ❤

 :) Jó szórakozást hozzá, és köszi mégegyszer, hogy kihívtál! ❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1) A kedvenc befejezett könyvem Wattpadon a Más(kor). Író: danny_valentin_87
Az alternatív befejezés az lenne, hogy nem hal meg Freddie, mivel Lilinek sikerül megmentenie, illetve ezáltal még egy-két változtatás. Tudom-tudom, jobb így, ahogy van az eredeti, és azt is, hogy soha az életben nem fogok úgy és ahhoz közelítően sem írni, mint Danny, legalábbis mostanában biztosan nem, és ez így is van jól, nem is törekszem arra, hogy őt utánozzam. Viszont: néha akaratlanul is eljátszik az ember a gondolattal, miszerint mi lenne, ha Freddie még most is élne, így megpróbálok egy ilyenfajta befejezést írni a könyvhöz. Valami ilyesmit képzelnék el az Epilógus végére:

Ahogy vége lett a koncertnek, Lili könnyes szemekkel nézte a folyamatosan eloszló tömeget. A Queen hiába volt majdnem 50 éve a pályán, ezúttal is brilliáns show-t csináltak. Idős koruk ellenére fiatalos lendülettel, jó hangulattal, és persze tömény profizmussal. Freddie a szokásos Ay-Oh-jával a koncert közepénél végleg megvette a közönséget magának, és a performansza semmit nem változott bő 30 év alatt, olyan volt, mintha csak az 1986-os budapesti koncerten lettünk volna. Nyilvánvalóan már nem tudott ugyanúgy ugrabugrálni, és fel-alá futkosni a színpadon, mint annak idején, de a lehetőségeihez és a korához képest így is a maximálisat nyújtotta. A közönség szemében mindig is az az energiától kicsattanó, mindenkinél pörgősebb Freddie volt, aki annak idején is elvarázsolta az embereket, és töretlenül most is ezt teszi. Ez nem is állt messze a valóságtól, hiszen annak ellenére, hogy már a 73. évében járt, ez a vitalitásán és a külsején sem látszódott meg - 5 de még 10 évet is lazán letagadhatott volna. Lili a koncert alatt akárhányszor ránézett Freddie-re, elfogta a megkönnyebbültség és a szinte eufórikus boldogság érzése egyszerre, hiszen jól tudta, hogy ha ő nincs, akkor mára nagy valószínűséggel Freddie sincs, és már önmagában ez a tény egy akkora pluszt hozott az életébe, hogy tulajdonképpen ha ő nem akarta volna akkor eldobni az életét, akkor Freddie Mercury most már egy 28 éve halott énekes lenne, így pedig egy élő legenda, és rajta kívül ezt senki nem tudja az egész világon, még maguk a Queen tagjai sem, és Tim sem. A túlvilági portás, mielőtt visszaengedte volna a jelenbe, megmondta neki, hogy Tim és a Queen tagjai, illetve mindenki, akit a múltban megismert, csak annyira fognak rá emlékezni, mint egy kedves lányra, akivel párszor találkoztak, és az érdemleges részeket elfelejtik. Lili alapból meg sem született még, mikor otthagyta őket 1991-ben, meg eleve nem azért volt ott, hogy utána barátok maradjanak és emlékezzenek rá, hanem azért, hogy megmentse Freddie-t, és ezáltal magát is. Lili ezt teljes mértékben elfogadta, és örült is neki, hiszen alapból sem olyan ember, aki szeretné a nagy felhajtást maga körül. Neki pusztán a tény is elég volt, hogy tudta, hogy Freddie gyakorlatilag miatta él még, illetve, hogy miatta lett felelősségteljesebb ember, hiszen utána már sokkal jobban vigyázott magára, minden szinten, ezért is nem kapta el a távozása után sem az AIDS-t. A koncert után, mikor már végleg szétoszlott a tömeg, hátrament a backstage-hez, hogy kérjen aláírást a "fiúktól", és ezt szerencséjére meg is kapta. Ahogy egy pillanatra találkozott a tekintete Freddie-ével, és ahogy a Lily Shadow nevet kimondta, Fred egy pillanatra kérdőn ránézett, és végigmérte, majd megvonta a vállát, és aláírta a képet. Lili ezen nagyot mosolygott magában, alig bírta visszafojtani a kikívánkozó nevetést. Brian, Roger és John láthatólag nem ismerték fel, de ők is nagyon kedvesek voltak vele, Lilinek jól esett látni őket újra személyesen, és szintén megkönnyebbültséggel vette tudomásul, hogy ők is jól vannak, és még mindig ugyanolyan jól elvannak együtt, mint annak idején, sőt, ahogy egyre jobban értek és öregedtek, egyre jobban összekovácsolódtak, négyük között egy egészen bensőséges hangulat uralkodott.
Ahogy kilépett az arénából, Lilin úrrá lett a teljes elégedettség, és a szűnni nem akaró tettrekészség egyszerre. Elégedett volt, mivel rájött, hogy már eddig is rengeteg mindent elért, Freddie megmentésén kívül a saját életében is, amire igazán büszke lehet. Ugyanakkor tettrekész volt, mert tudta, hogy itt még koránt sincs vége, hiszen még nagyon sok mindent tervezett, amit meg akart csinálni, és tudta, hogy ezekért sokat kell még letennie az asztalra - de egyáltalán nem bánta, sőt! Alig várta, hogy végre nekikezdhessen. Fiatal volt, tele ambíciókkal, célokkal, és mostmár elégedett is magával és az életével. A családja és a barátai mindenben maximálisan mellette álltak, és támogatták, így efelől sem kellett egy percig sem aggódnia. Feltekintett a csillagos égboltra, vett egy mély lélegzetet, felidézte a csodás koncertet, majd hatalmas motivációval és boldogsággal a szívében indult haza.
A shownak mennie kell -gondolta-, és menni is fog!

KihívásokWhere stories live. Discover now