Kihívás- sixty-five

60 7 34
                                    

Sziasztok!
Ezt a kihívást _Wolfgirl_XX-től kaptam, mégegyszer köszönöm neki! 😘

Sziasztok!Ezt a kihívást _Wolfgirl_XX-től kaptam, mégegyszer köszönöm neki! 😘

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

1. Egyértelműen Olaszország. Holtversenyben az első helyen áll a bakancslistámon Spanyolországgal. ❤🇮🇹

2. Több is! De, ha all-time favorite-t kell mondani, akkor még mindig a Más(kor) danny_valentin_87-től. 💟

3. Rebel-Red-Rainbow és danny_valentin_87. (Akik egy kicsit is jobban ismernek, és mondjuk ha még a kihívásaimat is rendszeresen olvassák, akkor ők pontosan tudják ezen untig ismételt kérdesekre a válaszokat. De bízom benne, hogy vannak itt olyanok is, akik nem ismernek még, és akkor érdekes információkkal tudok szolgálni nekik. 😌)

4. Bűnös vágy. (Ez egy Netflix sorozat, és nagyon hosszú idő után az első, amit megnéztem, és nagyon tetszett - várom a 2. évadot. 😍 De ha már Netflix, a Bridgerton család 2. évadát is nagyon várom, és az 1. is nagyon tetszett, második helyen követi a Bűnös vágyat.)

5. Nem tudom, talán most is épp az vagyok... bár nem vagyok benne biztos, hogy ezt annak lehet-e nevezni, sajnos az illetőt nem ismerem személyesen.

6. Jelenleg? Unalmasnak, egyhangúnak, passzívnak, és sivárnak. Egyébként, ha az elmúlt 1,5 évet nem számítjuk, jónak.

7. Most tényleg kezdjem el sorolni? A legnagyobb talán anyukám halála, de rengeteg dologtól félek.

8. Halvány lila gőzöm van róla.

9. Ezek közül egyiket sem. XD

10. Nem engem, de a jelenlegi helyzetemet a Piramistól a Nincs kegyelem rendkívül jól. Engem a Zene nélkül mit érek én? jellemez a legjobban. (de ezt is mondtam már :D)

dorciiiii
BunnyXheart_39
Bianca_Nera
Hella_Saturn
Kittitaylor_
rogers_carr
stwrr_girl
qSliinv
happycuddlyketchup
Ssiiigggii
Meg persze bárki megcsinálhatja, aki szeretné! Puszi! 😘

KihívásokDove le storie prendono vita. Scoprilo ora