4

223 10 5
                                    

☠︎ ☠︎ ☠︎ ☠︎ ☠︎
Gwiazdkujcie i dam nowy!

☠︎ ☠︎ ☠︎ ☠︎ ☠︎Gwiazdkujcie i dam nowy!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

☠︎ ☠︎ ☠︎ ☠︎ ☠︎

Wstałyśmy o 10 bo chciałyśmy jeszcze wcześniej iść na miasto do galerii. Wstałam i poszłam pod prysznic. Następnie umyłam i wysuszyłam włosy aby je wyprostować. W ten czas Emilia robiła nam śniadanie.
Wymalowałam się i wyszłam z pokoju.

- Smacznego- powiedziała blondynka i pod nos podsunęła mi zupkę chińską. 

Jak wyjeżdżałyśmy zrobiłyśmy ich zapasy.
Zaczęłyśmy rozmawiać o dzisiejszym dniu. Byłyśmy podekscytowane naszym pierwszym dniem pracy.

Po śniadaniu od razu wyszłyśmy na miasto. Do 18 chodziłyśmy po mieście i robiłyśmy zdjęcia.
- Ciekawe ile dziś zarobimy- powiedziała Em.
- Oby jak najwięcej, nie umiem nosić tacy- powiedziałam. 
- Ja też nie umiem, obyśmy szybko awansowały.

Po krótkiej rozmowie wróciłyśmy do hotelu i zaczęłyśmy się przygotowywać.
Pomalowałyśmy się i wyszły z hotelu.
Koło 21 weszłyśmy do klubu wejściem dla pracowników. Kolejka już się zbierała. 
Poszłyśmy do biura Jimina.
- Witam Panie! Macie tu wasze dzisiejsze stroje. Możecie iść się przygotować w garderobie dziewczyn. Na pewno powitają was tam ciepło- wcisnął nam stroje i zamknął drzwi przed nosem.

- Oh okej- powiedziałam sama do siebie.
Zaczęłyśmy iść w stronę garderoby dziewczyn.

Mijałyśmy dużo prawie nagich dziewczyn, które patrzyły na nas zimnym wzrokiem.

Gdy weszłyśmy zobaczyłyśmy dużo krzeseł, luster z kosmetykami i długą kanapę. Zapach perfum roznosił się po pomieszczeniu.

- Hej dziewczyny- podeszła do nas Lee w niebieskim cekinowym stroju.

Wyglądała pięknie.

- Hej Lee, dobrze wyglądasz- powiedziała Emilia uśmiechając się do tancerki.
- Dziękuje, przebierzecie się i wybijajcie na salę. Ja idę na występ- wysłała nam całusa i pobiegła na scenę.

Wszystkie dziewczyny przygotowywały się na swoje występy lub pokazy w oddzielnych pokojach. Patrzyły na nas zimnym wzrokiem ale miałam na nie wywalone.

- O ja jebie- powiedziałam jak zobaczyłam stroje.
- Co?- spytała Emilia.

Pokazałam jej strój. A bardziej to strzępki stroju.

Były to uszka kota z czarnym gorsetem, czarną opinającą mini i paskiem, który z tylu miał ogon krolika.
Gdy Emilia to zobaczyła wybuchła śmieciem. 
Ja z zażenowaniem poszłam się przebrać.
Po 15 minutach byłam już gotowa do wyjścia razem z Emilią.

W wysokich szpilkach wyszłyśmy na parkiet. Wszystkie oczy zwróciły się w naszą stronę. Zauważyłam że szef Jimin spoglądał na nas z góry popijając drinka.
Podeszłyśmy do baru aby wziąć tacę.

- Cześć jesteśmy nowe, mamy być kelnerami przez pewien czas dopóki się nie zaklimatyzujemy- powiedziałam do barmana.
- Witam jestem Hobi, miło mi was poznać. Myślę, że szybko się przyzwyczaicie- powiedział i wyciągnął tace razem z małym notesikiem- tym się dziś posługujecie, podchodzicie i miło rozmawiacie z klientami, najlepiej to kuście ich do kupienia najdroższych drinków a większe wynagrodzenie dostaniecie- mrugnął i wrócił do robienia drinków.

Wzięłyśmy nasze tace i rozdzieliłyśmy się.
Podeszłam do pierwszej loży. Siedział tam jakiś stary mężczyzna w garniturze.
- Witamy w naszym klubie! Co podać takiemu przystojniakowi?- lekko zachichotałam i pomachałam biodrami aby zobaczył mój mały króliczy ogon.

Ochyda.

- Jasne, że tak piękna, może byś mi zrobiła co nieco?- powiedział kładąc rękę na moim udzie.
- Chciałby może pan, nasz ulubiony drink tygodnia?- uśmiechnęłam się i ściągnęłam mu rękę z mojej nogi.
- Jasne maleńka, przynieś mi same najlepsze drinki jakie tylko macie- powiedział i dał mi swoją kartę kredytową.
- Dziękuje kochany!- powiedziałam udając szcześliwą i włożyłam ją specjalnie przy nim do stanika.

Odeszłam zadowolona i poszłam do baru aby powiadomić o złożonym zamówieniu. Przez kilka godzin razem z Emilią przyjmowałyśmy zamównienia aż wybiła godzina końca pracy.
- Jestem tak zmęczona, że nie wiem czy jutro w ogóle ruszę nogą- powiedziała Emilia ściągając wysokie szpilki z platformą.
Zaśmiałam się i zaczęłam przebierać się w moje ubrania.
Zarobiłyśmy dziś łącznie 4500 złotych za drinki plus napiwki.
Zadowolone wyszłyśmy z klubu i poszłyśmy w stronę naszego hotelu.

GWIAZDKUJCIE I DODAM KOLEJNY ROZDZIAŁ !

⛓ Stripper- Jungkook ⛓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz