işte şimdi başladı!

8 2 0
                                    

(Irmağın anlatımıyla)
Ahh boynum çok ağrıyor ne yaptım beb böyle ağ..
Offf "lan rüzgar' offff duymuyooooo
" Alooooooo uykucu kalk sabah oldu sabah"
bir fayda gelmiyor . Koltuktab kalkıp balkona doğru gittim . Damla ve ege ikiside salıncakta uyuyorlardı . Aklıma bir fikir geldi daha doğrusu gizli çekim diyelim he:)
Hemen koltuğun yanına gidip telefonumu alıcaktımki oha ama rüzgar telefonumun üstune yatmış :q
"Ihhhh çekilsene yaaa rüzgar! Telefonunu alicam heyyyyy duyuyormusun" bağırmamkn bir faydası yok bende ozman yapıcağımı biliyorum
" Tamam sen kaşındın!
Rüzgarı koltuktan aşağı atmaya çalışıyordum ama çok ağırdı "kaçkilosun sen ayı "biraz zor olsada koltuktan aşağğı atmayı başardım.
"Aaa! ırmak ne neyapiyon insan böylemi uyandırılır"
Evet malesef böyle uyandırmak zorunda kaldım sende şu götünü kaldırmadınki napim?!"
" Aferin sana"
" Sonunda telefonumi aldim ya o iyi.Rüzgar"
"Neğ amk"
"Gel benle aklimda birşey var ifşa gibi mesela ama çaktırma gel hadi!!"
"Tamam tamam." Ne yapıcaksın?
" Egeyle damlaya baksana?"
"Ayn tam ifşalık sjsniss"
" Dimi gel" rüzgarla balkona çıktığımızda telefonu yüzelrinen tam oratsina yan şekilde ayarladim ve birsürü anıçektim tam sonuncuyuda çekiyordumki rüzgar bir anda sandaleye takılıp yere yapıştı haliylede ege ve damla uyanmıstı
" Hahah lan rüzgar"
" Ulan sandalye ya bi git ırmak kaldır beni"
"Gel gel" nasılda düşmüs bu bebek ufmu olmuş kokun bakıyım ver"
"Irmak sg"shjsjsk
" Ne be sanada iyilik yaramıyo" o sırada yanıma baktığımda egeyle damla bize bakıyordu...
Şeyy... Hımm. Aaaa... "Günaydın damla"

(Damlanın anlatımiyla)
Etraftaki gürültuyle aniden uyandım yukarı baktığımda iste egede uyanmıst8 ama hala uykuluydu . Irmakla rüzgar kendiaralrinda birşeyler diyorlardı ikimizde anlam veremiyorduk ki ırmak bizi gördü.

"Sanada Günaydın ırmak"
Ege oradan" rüzgar ne küfür ediyon olum sabahın köründe " jsjsksj
" Ege,ırmak sabah sabah bana yaptığını bırakmadıki bi görsen yeminle döversin:)"
" Tabi canım ayn sen beni kesin döversin "
Deyip içeri gitti içeri giderken ırmağün bana göz hareketi yaptını gördüm yanıma gel demişti

Egenin üstünden kalkıp esnemeye başladım
Ege" iyi uyudunmu?"
"Evet sen?"
"Bende uydum , boğazın filan ağrıyormu damla?"
" Hayır dün ıbiraz soğuk gibiydi ama hava sabaha doğru ılıdı"dedikten sonra ayağa kalkıp ırmağın yanına gidiyordumki
Rüzgar bana seslendi
" Damla ırmağın yanına gitsene sen bi egeyle birşey konuşcaz"
Ege" ne konuşucaz olum sabahın köründe"
" Sabah sabah ne konuşucaksın8z?" Deyiveridm
Rüzgar" hiç ya özel mesele filan yani okadarda önemli değil"
"Tamam bende zaten ırmağın yanına gidiyordum' dedim ve ırmağın odasına doğu yürüdüm kapı hafif aralanmıştı
"Irmak?"
"Damla hg gel sana birşey göstericem"
" Ne gösterceksin"?
" Al bak!"telefonu elime aldıgımda ırmak egeyle bizim fotoraflar8mıxı çekmişti ırmak
"Damla ayrıntılara baksana"
" Ne ayrıntısı?"
"Bak" egen bnim elimi tutmup sarılmıştı buna karşı sadece ırmağa "yani" diyebildim
" Ne yani damla görmüyorumusun?"
" Görüyorumda arkadaşım neolucak yani?"
" Bence ne biliyim sen arkadasim diyosan oyledir."
" Sen ne düşünüyorsun?"
"Hiç ama bence ege senden arkadastan fazlasi gibi yani direk onunla konusuyosun bunu goruyorum kafedeyken senin yanına geldi sonra aksam kendini güvendirdi ve yanına gelip ustunu filan ortmus yani onun dışında ne olduysada haberim olmadı sadece bunu düşünüyorum"
" Ege güvenilir öyle değilmi yani hep bana güvenebilirsin demesi?"
" Görebileceğin en güvenilir insan bundan terreddüte girme "

"Güveniyorum zatenn ama o sadece benim nehirden dolayı yaşadığım bi kaçşeyi biliyor yani herkezele aslinda eşitim senlede rüzgaada ve egeylede sadece o kafedeyken yanıma geldiğini ben görmemiştjm ve yanimda oldugunu son anda gordum konuşmalarimi dumuştu ve ondan sonra içimi döktüm baya üzünç ve utanç verici şeyler söyledim ama onun karşında ağladım bile ama o bana kendimi iyi hissetttirmisi ozman bana sarilmişti ve bana herzman güvenebileceğini ve herşeyi söyleyebileceğini söylemişti sadce o olaydan sonra bir tık ona biraz daha yakınim ama sen benim en yakınımsın ırmak sende bunde terreddut etme çunku herşeyi rüzgara veya egeye söyleyemem."
" Evet işte bu yüzden ben bir tık ondeyim egeyi geçtim ben jsjsjsj"
"Aynen egeyi geçtim"sjsksj
"Hadi gel içeri gidelim"
"Bekle erkekler özel birşey konusuyodu yani gitmemiz iyi olmaz"
"Rüzgarın ne konuştuğunu biliyorum. Sana sordukllarimi veya baska seyleri soruyodur öğrenemek iyidir kanka" deyip ırmak üzerime ataladı ani ataldığı için yere çakılmıştık :)"
Güldükten sonra bizde içeri gittik:)

Beğendinizmi huhuhu bu bölümü hemen uzunca yazmak istemedim  yorumları alalımmm bakalım ......:)))))))))))

"Seninle Ben"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin