6:45, 7 Aprilie
'Yo. Ma bucur ca nu v-ati pierdut pe drum.' Vocea ii apartinea lui Razvan, un baiat la 1,75 inaltime cu parul si ochii in aceeasi nuanta de negru, imbracat pentru concursul de dans ce avea sa inceapa in 15 minute. In parcul acesta se tin des evenimente, de la concerte in aer liber la festivaluri de statui vii. Evenimentul de azi este un concurs de dansuri urbane, mai exact, breakdance si streetdance. Razvan participa de mult timp la concursul asta si ne invita si pe noi cand orarul claselor noastre coincidea. Ionela mereu insista sa mergem la invitatia lui. Ii place sa-l vada dansand, pare cel mai fericit pe scena si e natural.
'V-am oprit locuri bune.' Zambi.
'Uite, uiteee. Ce-ar fi sa incercam si noi, zice ca e intrare libera si inca mai e timp pana incepe!'
'Eu nu ma bag la asa ceva dar o sa stau sa ma uit la tine cum cazi in nas pe scena, bafta.' Un baiat mai inalt ca Razvan il lovi usor peste umar, impingandu-l usor in fata pe interlocutorul sau blond, la cativa metri distanta, indreptandu-se in aceeasi directie ca si noi: scena pentru concursul de dans.
'Razvane, se pare ca ai concurenta serioasa, si nu ma refer la dans.' chicoti Ionela impungandu-l pe baiat in coaste.
'Voi fetele, numai de aparente va pasa.' o mustrului Razvan si ii ciufuli parul ca razbunare.
'Terminaaa, mi-a luat mult sa-l aranjez...bine nu foarte mult dar totusi!' rase Ionela.
Porumbei. Cat o sa le mai ia sa realizeze ca se plac...
Fara sa realizez i-am pierdut pe porumbei in multimea din fata scenei. Trebuie sa imi fac loc spre dreapta scenei, acolo avem mereu loc datorita lui Razvan dar nu vad pe unde merg, sunt inconjurata de lume mai inalta ca mine...
'Nu o sa cad in nas pe scena Seba, iar daca o sa o fac o sa fiu sigur ca o sa cad peste tine, oriunde ai sta.' Blondul se stramba la baiatul de langa el in timp ce isi faceau loc spre marginea scenei unde de altfel se faceau si inscrierile. M-am luat dupa vocile lor si am incercat sa ma strecor dar m-am lovit de cineva pe parcurs.
'Auch.' M-am dat repede la o parte realizand ca am cazut peste cineva.
'Scuze, scuze, scuze!' am raspuns eu repede.
'Vezi, nici n-ai apucat sa ajungi pe scena si ai cazut ca tontu'.' Am realizat ca vocea imi era cunoscuta. Era unul din cei 2 baieti de mai devreme, 'Seba'.
'Nu e vina mea, Seba!' chitai deranjat blondul ridicandu-se si scuturandu-se de praf.
'Esti okay?' Am dat din cap in semn aprobator.
'Doar m-am pierdut putin, prietenii mei s-au dus spre scena pentru concurs...'
'Hai dupa noi atunci, Raine vrea sa se inscrie si el sa se faca de ras.' Seba raspunse sarcastic, zambind din coltul gurii. Am aprobat din nou din cap si i-am urmarit pe cei doi cu greu prin multime. Vazand ca ma chinui sa tin pasul, Raine ma lua de mana si ma trase dupa el. Era destul de greu sa-i poti pierde totusi; Seba avea parul negru care se decolora spre albastru la varfuri iar Raine avea parul blond si ochii verzi. Plus, erau relativ galagiosi. Nu mi-am putut retine un zambet, ascultandu-i pe cei doi tachinandu-se.
'Alexandraaa!' Ionela sari pe mine cum am iesit din multime.
'Credeam ca te-am pierdut, unde disparusi?' facu o pauza vazandu-i pe cei doi tipi care tocmai se indepartasera, vazandu-ma inapoi cu grupul meu. 'Ohoho, le-ai luat macar numarul?'
'Inceteaza!' M-am inrosit si am lovit-o usor peste umar razand.
Raine, eh?
Curand inscrierile se incheiara si porni muzica pentru concurs. In dreapta scenei se stransera in jur de 10 concurenti printre care si Raine iar Seba se sprijinise de gardul ce delimita spatiul concurentilor de restul multimii. Razvan era si el printre concurenti, incalzindu-se cu cateva miscari simple. Simple pentru el dar Ionela era cu ochii pe el pana si in acel moment.
'Hai pe marginea gardului, se vede mai bine de acolo.' am spus catre ea. Gard era impropriu spus; era o bordura inalta de aproape un metru ce servea drept rampa pentru skateboarding cand nu se organizau evenimente in parc dar de ceva timp o foloseau drept delimitare pentru marginea spatiului concurentilor.
'Oh, buna idee.' Ionela se sui pe ea fara probleme dar eu pe de alta parte alunecam. Incercarile mele esuate ii atrasesera atentia lui Seba.
'Hopa sus.' spuse el, ridicandu-ma de talie, reusind sa ma urc pe bordura de ciment decorat cu grafitti, urcandu-se si el agil imediat dupa mine. Ionela deja incepuse sa-mi dea coate iar eu deja planificam cum sa o fac sa stea locului dar spre linistea mea, Razvan tocmai urca pe scena pentru momentul lui iar atentia Ionelei se reprofila asupra lui. Razvan era impresionant in miscari si era greu sa-ti iei ochii de la el, dansand plin de energie. Ei bine, Ionela clar nu isi lua ochii de la el. Dar eu pentru prima oara nu eram fascinata de dansul sau ci de al urmatorului concurent. Daca Razvan era impresionant, Raine era complet hipnotizant. Miscarile sale schimbara ritmul complet, fiind fluid si dand impresia ca daca avea oase in corp, cel mai probabil erau de guma.
'Parca spuneai ca o sa cada in nas.' am spus catre Seba fara sa gandesc prea mult inainte.
'Imi place sa il tachinez, daca i-as spune ca danseaza bine ii s-ar urca la cap.' Brunetul zambi din coltul gurii si isi sprijini capul in pumn dar regreta cand inelul metalic rece i se lipi de fata si se sprijini la loc de bordura in ambele brate, lasandu-se usor pe spate. Restul participantilor nu s-au ridicat la nivelul celor doi dar totusi au facut spectacol. Cand premiul si castigator fu anuntat, Razvan se stramba. Raine ii furase primul loc. Pentru prima oara nu castigase Razvan dar nu-l deranja prea mult.
'Woo, Seba ti-am zis ca imi iese!' Raine se napusti asupra brunetului cand sari jos de pe bordura.
'Hei, noi mergem acum, vii?' Vocea Ionelei ma readuse la realitate. Incepuse sa se intunece usor-usor iar multimea incepuse sa se disperseze. Am dat din cap aprobator si am plecat impreuna cu Ionela si Razvan.
CITEȘTI
B&C
Teen FictionUn coleg nou de scoala. Nimic special dar acesta e mai mult de atat iar curiozitatea o aduce pe Alexandra mai aproape de el decat si-ar fi dorit. Atrasa in lumea lui, devine fara voia ei complice. Curiozitatea a omorat pisica, oare Alexandra va supr...